Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، «محمد حسین نصیری راد» در گفت و گو با ایسنا افزود: ۸۴۰هزار و ۷۹۹ تردد وسیله نقلیه از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا دوم فروردین ماه ۹۹ در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲/۹ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان تردد از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا دوم فروردین ماه ۹۸ ۸۴۰هزار و ۷۹۹ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری راد بیان کرد: طی روز دوم فروردین ماه امسال ۵۴هزار و ۵۱۷ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل(دوم فروردین۹۸) با ۱۴۱ هزار و ۵۲۰ تردد در روز، کاهش ۶۱ درصدی دارد.

کد خبر 494765 برچسب‌ها استان کهگیلویه سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه سفر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان، گفت: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ رضا همتی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین‌ماه عدم توجه به جلو با 40 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری کردستان بوده است.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته 100 درصد کاهش، تصادفات جرحی 15 درصد کاهش و تصادفات خسارتی با 20 درصد افزایش تحلیل شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنام‌ ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و حضور پررنگ کارکنان و همراهی رسانه‌ها در آگاه‌بخشی، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است

وی تصریح کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه است که بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد. 

همتی‌زاده با اشاره به مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری اذعان داشت: تصادف عابرین پیاده با 60 درصد، موتورسیکلت‌ها با 35 درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین‌ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا