Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:25:03 GMT

کولاک گردنه گدوک فیروزکوه را بست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۲۳۶۹

کولاک گردنه گدوک فیروزکوه را بست

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به منظور حفظ جان مسافران و پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی پلیس راهور، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی هستند، تاکید کرد: مردم در شرایط فعلی از هرگونه سفر غیرضروری به خصوص بدون زنجیر چرخ در محورهای فیروزکوه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود:️ برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موجب کاهش دید افقی شده است و همین امر باعث شده تردد در راه های اصلی به کندی صورت گیرد.

یوسفی جمارانی با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: تیم های عملیاتی راهداری و امدادی هلال احمر نیز با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل به سر می برند.

گردنه گدوک در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان فیروزکوه و مرز استان تهران و مازندران قرار دارد. این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد و کوهستانی بودن در بسیاری از روزهای سال دمای بسیار پائینی را تجربه کرده و غرق در برف و کولاک و مه می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا جهش تولید روز جهانی آب بعثت فیروزکوه بارش شدید برف کولاک گردنه پلیس راهور کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا جهش تولید روز جهانی آب بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور

به گزارش خبرآنلاین، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۷۲ اکیپ راهداری با۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۵۰ نیروی راهدار در محورهای موصلاتی هرمزگان مستقر شدند.


وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های لنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد، بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895831

دیگر خبرها

  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • گردنه تته کردستان همچنان درگیر برف و کولاک
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه