Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای قرنطینه خانگی ناشی از شیوع کرونا، تلویزیون در حال پخش برنامه‌های سرگرمی‌ساز و مسابقه‌ای متعددی است که بیشترشان پیش از شیوع بیماری ضبط شده بودند. برنامه‌هایی مانند عصر جدید و دورهمی به‌طور مداوم درحال پخش زیرنویسی هستند مبنی بر اینکه این برنامه‌ها با حضور تماشاگران داخل سالن، پیش از شیوع کرونا ضبط شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گاهی دیالوگ‌هایی از سوی مهمانان برنامه‌ها بیان می‌شود که خلاف آن را نشان می‌دهد و همین مساله باعث واکنش شوخی و جدی بخشی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

برنامه دورهمی که در زیرنویس‌های خود مدعی می‌شد تماشاگران برنامه واقعی نیستند و تصاویرشان از برنامه‌های قبلی،‌ در این قسمت‌ها مونتاژ شده است، در برنامه جدیدش دو نفر از تماشاگران را دعوت کرد و به سوال و جواب با آنها پرداخت.

مهمان شب سوم فروردین برنامه دورهمی محمدحسین مهدویان بود که در این برنامه خاطره عاشق شدن و خواستگاری خود را تعریف کرد. همچنین واقعه طلوع ماه کنار ساحل را بازگو کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

یکی دیگر از نکاتی که تماشاگران این دو برنامه در فضای مجازی روی آن دست گذاشته و معترض شده بودند، هم‌زمانی پخش دورهمی و عصر جدید از دو شبکه بود که باعث می‌شد علاقه‌مندان به هر دو برنامه نتوانند آنها را دنبال کنند.

در برنامه شب گذشته عصر جدید هم امین حیایی که یکی از داوران است در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر اینکه تا حالا مجبور بوده‌ای با کسانی که بازی بلد نیستند، هم‌بازی شوی؟ گفت: «خیلی این کار را کرده‌ام. تهیه‌کننده‌ای بوده که پسرش را روبروی من گذاشته و گفته باید با او بازی کنی. ساعت‌ها هم تمرین کرده‌ایم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و درنیامده. چون این کار زورکی نمی‌شود. بازیگری استعداد و تمرین می‌خواهد و خود فرد هم بیشتر از همه آسیب می‌بیند.»

ویدئوی عصر جدید: هم‌بازی شدن با یک پسر یک تهیه‌کننده

شوخی با لباس خاص و طرح‌دار امین حیایی یکی دیگر از واکنش‌ها به برنامه شب گذشته عصر جدید بود.

در همین شب، عصر جدید شاهد حضور فردی برای خوانندگی به نام سروش فرهمند بود که پس از اجرا در برنامه ناگهان فالورهای صفحه‌اش در اینستاگرام به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت!

اما علاوه بر او، یک استندآپ کمدی هم با چاشنی کنایه به مدیران و مسئولان اجرا شد؛ این استندآپ‌کمدین که اهل تبریز و دانش‌آموخته رشته پزشکی بود در پاسخ به سوال احسان علیخانی که «آپاندیس در بدن چه‌کار می‌کند؟ گفت: «مثل مدیران هستند؛ اسمش بزرگ است ولی هیچ کاری نمی‌کند!» همچنین در پاسخ به این سوال که «هیپوتالاموس چطور؟» گفت: «آن مثل مردم است، همه کار می‌کند!»

همچنین احسان علیخانی در بخشی از این برنامه با یکی از داوران برنامه و رای منفی سریعی که به شرکت‌کننده‌ها می‌دهد شوخی کرد و گفت: «متاسفانه ویروس‌هایی که در زمستان اتفاق افتاد، گریبانگیر یکی از داورهای ما هم شد. متاسفانه جناب آقای آریا عظیمی‌نژاد درگیر ویروس زود قرمزی شدند!»

ویدئوی عصر جدید: ویروس زودقرمزی!

یکی از اتفاقات عجیب و جالب روز سوم فروردین سانسوری بود که در بازپخش قسمت دوم سریال «پایتخت ۶» اتفاق افتاد. این سریال در همین سه قسمت پخش شده حاشیه‌هایی داشته که مورد توجه مخاطبان آن قرار گرفته است؛ از کنایه به رئیس‌جمهورهای وقت و اسبق تا استفاده از دیالوگ‌های شخصیت‌هایی که کلیپ‌شان در فضای مجازی دست به دست شده. ظهر روز یکشنبه سوم فروردین، شبکه یک سیما صحنه بوسه بهروز شخصیت پسربچه سریال بر گونه هما (با بازی ریما رامین‌فر) را سانسور کرد در حالی که این بخش در پخش اصلی نشان داده شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا دورهمی امین حیایی محمدحسین مهدویان برنامه دورهمی پایتخت ۶ عصر جدید برنامه ها عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی عصر دوشنبه به مناسبت هفته سلامت با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6085892

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران