Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی با وزیر نیرو آخرین وضعیت طرح‌های بزرگ بخش آب در سال جدید و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و روسیه را جویا شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، امروز در گفت‌وگوی تلفنی با رضا اردکانیان اجرای طرح‌های آبی کشور را ضروری دانسته و از دستور تخصیص اعتبار لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های آب به‌ویژه اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب کشور و آب‌اندازی بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، به سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تاکید رئیس‌جمهور این طرح‌ها باید در نیمه نخست امسال به نتیجه برسد و بر این اساس کارگاه‌های مربوط به اجرای طرح‌های آبیاری وزهکشی که به طور مشترک توسط وزارت نیرو و جهادکشاورزی اجرا خواهد شد، طی روزهای آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بر اساس این گزارش، دکتر روحانی به دنبال گفت‌وگو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه، بر اجرایی شدن مصوبه‌ها و تصمیم‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد و وزیر نیرو آخرین وضعیت این مصوبات و پیشرفت برنامه‌ها را به رئیس‌جمهور گزارش داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حسن روحانی وزارت نیرو رضا اردکانیان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اجرای طرح رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی