Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور یکشنبه شب در تماس تلفنی با عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی روند اجرای طرح‌های کلان این وزارتخانه را جویا شد.

اجرای ۷۰ درصدی سامانه‌های رودخانه‌های غرب کشور (مناطق گرمسیر) تا پایان امسال با مساحت حداقل ۱۳۸ هزار هکتار اراضی آبی جدید، تکمیل طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان، ساختار حمایت از تولید، اقدامات بازرگانی تولید، فعالیت‌های احداث گلخانه، استخر‌های پرورش ماهی و باغات مدرن میوه همراه با مدیریت دقیق مصرف آب این شبکه مدرن، آغاز فاز دوم اراضی باقی مانده طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام بعد از توافق اخیر بین وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، احیای طرح مرغِ لاین ایرانی با همت متخصصین ایرانی، افزایش تولید محصولات اساسی کشور شامل گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات، علوفه با تکیه بر تکنولوژی‌های جدید ضمن صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب پروژه‌هایی بود که در این گفتگو مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس تلفنی رئیس جمهور با وزیر امور اقتصادی و دارایی

رئیس جمهور همچنین یکشنبه شب در تماس تلفنی با دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به ترخیص کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا، بر اهمیت تسهیل واردات کالا‌های سرمایه‌ای، واسطه‌ای و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید و همچنین کالا‌های اساسی نیز تاکید کرد.

حسن روحانی همچنین بر عرضه سریع اموال تملیکی که در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است بویژه کالا‌های مربوط به جلوگیری از شیوع، پیشگیری و درمان کرونا، مورد تاکید قرار داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت نیرو وزارت جهاد کشاورزی پارسی خبر تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که با پیگیری هایس انجام شده این موضوع تکذیب شد.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام توسط دامدارها و در همکاری با کشتارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود، افزود: اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود.

‌در ادامه افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه دام سبک هم ضمن رد موضوع، عنوان کرد: چنین اخباری تأیید نمی‌شود و هر فرد برای خرید دام می‌تواند به دامدار مراجعه کند یا میادین دام که در شهرها مشخص است.

وی افزود: در تهران نیز مراکز سه‌گانه عرضه مستقیم دام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در حال توزیع دام سبک است.

کد خبر 845996 برچسب‌ها خبر مهم وزارت جهاد کشاورزی شهرداری تهران کارت ملی

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت