Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: به‌منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، این مجموعه در سال جدید تا اطلاع بعدی پذیرای شهروندان نخواهد بود.

مسوولان این سازمان به شهروندان توصیه کردند از حضور در باغ رضوان برای زیارت اهل قبور خودداری و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های‌ شهرداری اصفهان از همراهی و همکاری شهروندان به دلیل مراجعه نکردن به آرامستان باغ رضوان قدردانی کرد.

احمدرضا مرادی این درخواست را در راستای کاهش مراجعات و  تراکم جمعیت افراد در باغ رضوان دانست و افزود: تا زمانی که ویروس کرونا در اصفهان وجود دارد شهروندانی که برای خاکسپاری به باغ رضوان مراجعه می‌کنند نیز این موضوع را رعایت کنند و با حداقل تعداد افراد در آرامستان حاضر شوند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت شهروندان در این روزها تصریح کرد: در شرایط فعلی از مردم خواسته شده تا از برگزاری مراسم بر سر مزار درگذشتگان خود نیز به‌منظور به حداقل رساندن تجمعات خودداری کنند.

مرادی همچنین به شهروندان توصیه کرد از توزیع پذیرایی و نذورات در این ایام در آرامستان باغ رضوان خودداری کنند.

آرامستان شهرداری اصفهان (باغ رضوان) در۱۲ کیلومتری شرق شهر اصفهان قرار دارد و خدمات دفن اموات مسلمان در زمینی با مساحتی بالغ بر۱۳۰۵ هکتار در آن عرضه می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان ویروس کرونا اصفهان باغ رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان در خصوص نحوه محاسبه نرخ مصوب حق کمیسون مشاوران املاک گفت: این نرخ برای قرار داد‌های اجاره املاک مسکونی و تجاری یک چهارم اجاره بها و یا معادل هر یک میلیون تومان (۷ هزار و ۵۰۰ تومان) از هر دو طرف است، به اضافه آنکه از ۱/۱/۱۴۰۳ با توجه به تغییر ارزش افزوده مالیاتی ۱۰ درصد مجموع این دو جمع کمیسیون مشاوران املاک از طرف موجر و مستاجر است.
سید مهدی حجازی افزود: چنانچه مشاوران املاک بیشتر از نرخ مصوب دریافت کنند، با آنان برخورد صنفی می‌شود و مردم می‌توانند شکایات خود را به اتحادیه مربوطه ارجاع دهند.
وی با اشاره به گلایه‌ی برخی از شهروندان در خصوص تحویل نگرفتن واحد مسکونی پیش خریداری شده در زمان مقرر نیز گفت: قانونی در سال ۱۳۸۹ مبنی بر پیش فروش ساختمان و به تبع آن منع پیش تنظیم قرار داد فروش در مشاوره‌های املاک وضع شد که عقیم ماند و جنبه‌ی اجرایی ندارد، که باید سازوکار اجرایی درست آن در دستور کار قرار گیرد.
سید مهدی حجازی ادامه داد: شهروندان قبل از خرید و تنظیم قرار داد واحد‌های پیش فروش حتما از یک وکیل و یا مشاورحقوقی مشورت بگیرند.
وی ادامه داد: نبود امکان رهگیری بانک‌ها در سامانه خود نویس و تنطیم قرار داد اجاره اتباع خارجی در سامانه از دیگر مشکلاتی است که در هم اکنون با آن ماجه هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند