Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه تبریز - آذرشهر و ورودی این شهرستان اظهار کرد: بر اساس این پروتکل که جزییات آن به زودی و به صورت جامع اعلام می شود کنترل و بستن راه های استان یا غربالگری و کنترل مشترک با استان های مجاور انجام می شود.

وی گفت: بر اساس غربالگری هایی که در پلیس راه ها انجام می شود افراد مشکوک به کرونا شناسایی شده و از ورود آنها به استان و شهرستان ها جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنان که امروز نیز شاهد انجام غربالگری در این پلیس راه بودیم پنج نفر مشکوک به کرونا شناسایی و از ورود آنها ممانعت شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از انجام ضد عفونی خودروها و تب سنجی در ورودی شهرستان های استان خبرداد و افزود: خیران در انجام این اقدامات مشارکت کردند که قابل تقدیر است.

پورمحمدی افزود: غربالگری و پایش یکی از عوامل مهم در کاهش بیماری کروناست که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه کاهش سفرهای غیرضرور نیز در این موضوع بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه ورودی های استان و شهرستان ها از سوی گروه های هلال احمر کنترل می شود گفت: تعداد مسافرات کاهش پیدا کرده اما ادامه کاهش این سفرها ضررت دارد.

وی خاطرنشان کرد: از صبح امروز، ۲۰۰ خودرو در پلیس راه تبریز - آذرشهر مورد سنجش و غربالگری قرار گرفت که این روند به صورت ۲۴ ساعته و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای توصیه های پزشکی از سوی مردم گفت: مردم در سامانه سلامت بخش غربالگری ثبت نام و در صورت داشتن سووال یا علایم با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

۴۵ گروه هلال احمر در سطح استان تب سنجی و غربالگری کرونا را انجام می دهند.

تاکنون ۸۶۷ نفر در آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۸۲ نفر جان باخته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز محمدرضا پورمحمدی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز محمدرضا پورمحمدی ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز محمدرضا پورمحمدی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از جزئیات نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات رفت تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های کشور است که این عملیات را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده تعداد چهار هزار و ۱۰۰ نفر از زائرین استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: تنها پرواز حج عمره امسال نیز روز پنج شنبه ششم اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 746660

دیگر خبرها

  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز