Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار عربستانی با اشاره به توقف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: انتظار دارم وقتی این مسابقات مجددا شروع می‌شود، تیم‌های ایرانی از ادامه بازی انصراف بدهند.

به گزارش مشرق، «عبدالعزیز المریسل» خبرنگار ورزشی و منتقد رسانه‌ای شبکه «۲۴» عربستان در یک برنامه تلویزیونی در عربستان اظهاراتی را بر زبان آورد که بسیار عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر قاره تصمیم به لغو و به تعویق انداختن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را گرفته است، این خبرنگار عربستانی اعلام کرد تیم‌های ایرانی (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو) باید از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف بدهند!

المریسل در برنامه تلویزیونی گفت: انتظار دارم باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند.

وی خطاب به باشگاه‌های ایرانی تاکید کرد: شما به خاطر مشکلاتی که دارید قادر نخواهید بود این مسابقات را به پایان برسانید.

این خبرنگار و منتقد عربستانی در ادامه اظهارات عجیبش تصریح کرد: تیم‌های ایرانی حتی اگر انصراف ندهند و در لیگ قهرمانان شرکت کنند، شکست‌های سنگینی را متحمل خواهند شد!

المریسل همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست در تصمیمش برای از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان تجدیدنظر کند چرا که زندگی مردم و بازیکنان از همه چیز مهمتر است.

برنامه پربیننده تلویزیونی «الدوری مع الولید» در عربستان که معمولاً اطلاعات دقیقی از تصمیمات مدیران AFC دارد، اعلام کرده است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ به هیچ عنوان لغو نمی‌شود و این بازی‌ها در ماه آگوست (مرداد و شهریور) از سر گرفته خواهد شد.

بر این اساس AFC دو راه برای برگزاری مسابقات پیش رو دارد. اولین راه از سرگیری رقابت‌ها از همان هفته سوم با مکانیسم همیشگی و برگزاری بازی‌های رفت و برگشت است. سناریو دوم این است که با تعویق مسابقات، AFC مسابقات را به صورت تک بازی و در یک کشور به صورت مجتمع برگزار کند.

پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در دو هفته ابتدایی این مسابقات به میدان رفته‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سال جهش تولید عربستان سعودی خبرنگار سعودی لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا مسابقات لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند

به گزارش پارس نیوز ، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ برابر بحرین قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار علیرضا رفیعی پور، مهدی کریمی، سعید احمدعباسی (۲ گل) و بهروز عظیمی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، علیرضا رفیعی پور، اصغر حسن زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سالار آقاپور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند که با تشخیص سرمربی وارد زمین شدند.

شکست غیرمنتظره ایران در نیمه اول

ملی پوشان فوتسال کشورمان پس از آنکه در نخستین دیدار برابر افغانستان موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند اکنون امیدوارند با کسب ۳ امتیاز این دیدار بتوانند جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند.

نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که تیم ایران از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفت و تیم بحرین همانطور که پیش‌بینی می‌شد تلاش کرد با حضور فشرده در خط دفاعی دروازه خود را بسته نگه دارد و چشم به ضدحملات داشته باشد.

در ۵ دقیقه ابتدایی بازی بازیکنان ایران در چند صحنه فرصت فروریختن دروازه بحرین را داشتند که با بی دقتی بازیکنان و یا واکنش دروازه بان حریف این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۷ و در حالی که بازیکنان ایران پیش کشیده بودند بحرین با یک ضدحمله سریع در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما واکنش دیدنی باقر محمدی موجب شد ضربه بازیکن حریف به کرنر برود.

در ادامه این دیدار و به دنبال بی دقتی بازیکنان ایران در گلزنی، بازیکنان بحرین پیش کشیدند و در دقیقه ۱۲ تیم بحرین موفق شد برخلاف جریان بازی از غفلت بازیکنان ایران استفاده کنند گل نخست را به ثمر برسانند.

اما یک دقیقه بعد علی اصغر حسن زاده از روی اوتی که نصیب ایران شده بود توپ را به علیرضا رفیعی پور رساند تا او هم با یک ضربه دقیق گل اول ایران را به ثمر برساند.

در ادامه و در دقیقه ۱۸ تیم بحرین باز هم با یک ضد حمله و برخلاف روند بازی موفق شد برای بار دوم به گل برسد تا بازی ۲ بر یک به سود قرمزپوشان شود.

در ادامه این بازی هم تیم ملی ایران پس از آنکه مرتکب ۵ خطا شد در دقیقه ۱۹ بازیکنان بحرین صاحب ضربه پنالتی از روی نقطه پنالتی دوم شدند اما واکنش خوب محمدی مانع از فرو ریختن دروازه ایران برای بار سوم شد.

در لحظات باقی مانده هم با وجودی که تیم ملی ایران پاورپلی کرد و ۵ نفره حمله کرد اما نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک بحرین به پایان برسد.

بازگشت ملی پوشان ایران به بازی در نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم ملی پوشان ایران کار را تهاجمی آغاز کردند و مهدی کریمی موفق شد در دومین دقیقه بازی با یک ضربه تماشایی دروازه بحرین را باز کند. در دقیقه ۲۶ مسلم اولاد قباد فرصت داشت که با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه بحرین را باز کند اما ضربه او با اختلاف اندکی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ حملات تیم ملی ایران نتیجه داد و سعید احمدعباسی در حالی که در جناح چپ صاحب توپ بود موفق شد با یک ضربه دقیق برای بار سوم دروازه بحرین را باز کند.

اما خوشحالی بازیکنان ایران چند ثانیه بیشتر طول نکشید و باز هم یک ضد حمله از بازیکنان بحرین باعث شد این تیم به گل برسد و بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۳۴ بهروز عظیمی موفق شد با یک شوت دقیق دروازه بحرین را باز کند ملی پوشان ایران با نتیجه ۴ بر ۳ پیش بیفتند.

در دقیقه ۳۸ و در حالی که بازیکنان بحرین به پاورپلی رو آورده بودند و دروازه این تیم خالی بود و به دنبال اشتباه بازیکن بحرین، توپ به سعید احمد عباسی رسید و او هم با یک ضربه دقیق از زمین خودی دروازه خالی بحرین را برای بار پنجم باز کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم ملی ایران به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

اصرار بر کارهای انفرادی، شوت‌های بی هدف و غافلگیری در ضدحملات از جمله مواردی بود که همچون دیدار با افغانستان در تیم ملی ایران مشهود بود و این مساله ممکن است در مراحل بالاتر و در تقابل با تیم‌های قدرتمند تر برای شاگردان وحید شمسایی دردسرساز شود و مطمئناً کادر فنی تیم ملی باید برای مرتفع ساختن این موارد اقدام کند.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین