Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد. این کلینیک ظرفیت پذیرش هزار بیمار را خواهد داشت.

بیمارستان مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران در دست ساخت است، این طرح عظیم گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود و به علت واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از ظرفیت‌های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان مهدی کلینیک در چارچوب تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به همت موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت است و از ۳۰ اتاق جراحی برخوردار خواهد بود.

بیمارستان مهدی کلینیک در چارچوب تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سوی موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت است و تا پایان نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۵ به این دانشگاه تحویل خواهد شد. میزان کل سرمایه گذاری برای ساخت و بهره برداری از بیمارستان ۳۲۸ میلیارد تومان برآورد می‌گردد.

بیمارستان مهدی کلینیک، بیمارستان مادری با تجهیزات پیشرفته برای پذیرش عملیاتی ۱۰۰۰ بیمار خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک به یکی از اساسی‌ترین ارکان بهداشت و درمان در کل کشور مبدل خواهد شد. بیمارستان مهدی کلینیک، از ۳۰ اتاق جراحی برخوردار خواهد بود و با توجه به برنامه ریزی‌های تاسیساتی و تجهیزاتی آن از هم اکنون می‌توان پتانسیل‌های جهانی شدن را در آن مشاهده نمود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس مجلس بیمارستان مهدی کلینیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران

تیم رباتیک مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اسلامی تهران برگزار شد، در لیگ ربات‌های صنعتی امدادرسان work@ برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

تیم رباتیک مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برای اولین بار متشکل از ۲۲ نفر از دانشجویان مستعد و توانمند دانشگاه، در سه رشته ربات‌های مسیریاب، ربات‌های پرنده و ربات‌های امدادرسان work@ در این مسابقات شرکت کرد.

مسابقات رباتیک آزاد ایران مرسوم به مسابقات رباتیک IRAN OPEN هر ساله با شرکت تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور و به میزبانی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره