Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:01:13 GMT

رسیدگی به 8 شکایت در مورد تاسیسات گردشگری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۶۱۴

رسیدگی به 8 شکایت در مورد تاسیسات گردشگری کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، از رسیدگی به هشت مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

 علی صابر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شکایات در مورد تاسیسات گردشگری در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می شوند .

وی  افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون شهری، برخی از هموطنان عزیز در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها می پردازد.

صابر تصریح کرد: در همین راستا کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ ، ۸ مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به حل و فصل آن اقدامات موثر و مثبتی را انجام داد‌.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت : در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت زیر مجموعه ذیربط، گزارش مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت ان ها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد .

وی افزود : تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه همکاری لازم و موثر را در این زمینه داشته اند و جا دارد از کلیه بهره برداران محترم تاسیسات گردشگری تقدیر و تشکر بعمل می آید که هم در مورد ضد عفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی و هم در تعطیلی تاسیسات گردشگری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به خصوص در واحدهای اقامتی اقدام لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری کرمانشاه رسانه نوروز گردشگری استان کرمانشاه تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه ضمن تأکید بر لزوم افزایش بهره‌وری ۲۵ درصدی در همه حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سخنانی بیان کرد: در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران و با توجه به اشغال ۷۰ درصدی اقامتگاه‌های رسمی استان در ایام نوروز، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش ظرفیت‌های اقامتگاه‌ها با بهره‌برداری از هزار تخت در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در دستورکار این اداره‌کل طی سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد اقامت‌کنندگان استان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گزارش شد که در مسیر تحقق هدف افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگران به استان، لازم است زیرساخت‌های تأسیسات گردشگری برای ۴میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر در سال آینده مهیا شود.

وی اظهار کرد: بدیهی‌ست که برای افزایش ظرفیت زیرساخت‌های گردشگری استان، لازم است تا نسبت به صدور موافقت‌های اصولی در قالب مجوزهای انبوه با رعایت ضوابط و قوانین مروبط به تأسیسات گردشگری اقدامات لازم صورت گیرد.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: موافقت‌های اصولی و صدور مجوز برای احداث هتل‌ها، اقامت‌گاه‌ها و بومگردی‌ها دری گشوده در مسیر افزایش توان استقبال استان در مسیر ورود گردشگران داخلی و خارجی است.

کد خبر 6085748

دیگر خبرها

  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • لزوم جلوگیری از خروج گندم تولیدی از سطح استان
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند