Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزهای پایانی سال ۹۴ و درست شش ماه قبل از المپیک ۲۰۱۶ ریو یک خبر جامعه تکواندو را به شوک فرو برد. مثبت اعلام شدن تست دوپینگ امید عمیدی، ملی پوشی که برای حضور در المپیک تلاش می‌کرد، محرومیت چهار ساله و دوی از میادین ورزشی را برای هم به همراه داشت.

در روزهایی که سایه شوم دوپینگ تکواندو ایران را تحت شعاع قرار داده بود، عمیدی در جریان رقابتهای فجیره بعد از نشان طلا تست دوپینگ داد و با وجود ماده «بتامتازون» چهار سال محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان زمان عمیدی در مصاحبه‌های خود عنوان کرد که اگر فدراسیون بهتر عمل می‌کرد، این محرومیت نباید شامل حال او می‌شود و می‌توانست به «cas» شکایت کند و در نهایت تلاش‌ها به جایی نرسد تا او بدترین چهار سال زندگی خود را سپری کند.

یاس و نا امیدی باعث خروج و از ایران شد، مدتی در گرجستان تمرین کرد تا وارد رینگ MMA شود، ولی عشق به تکواندو و امید به بازگشت دوباره به سطح اول تکواندو جهان او را به ایران و سالن تمرین بازگرداند و با وجود سختی‌های فراوان در انتظار پایان محرومیت چهارساله ماند.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این چهار سال گفت: خدا را شکر آن چهار سال کذایی با تمام سختی‌ها و بدی‌ها تمام شد. زندگی نامه من در این چهار سال شاید یک کتاب شود. شاید برای کسی مهم نباشد. در واقع کسی درک نمی‌کند چه به من گذشت. کسی کمک نکرد، شرایط مالی بدی داشتم، مدتی از ایران رفتم، آرایشگر شدم و....

عمیدی افزود: در این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی افراد را شناختم. خیلی از مسئولینی تا زمانی که مبارزه می‌کردیم یا به قولی به درد بخور بودم پیگیر کارها بودند. ولی بعد از آن حتی یکبار هم تماس نگرفتند و حالی نپرسیدند. تکرار خاطرات تلخ دردی دوا نمی‌کند، خدا را شکر تمام شد.

عضو پیشین تیم ملی تکواندو ادامه داد: ششم اسفندماه محرومیت چهار ساله‌ام تمام شد، تمرینات خود را مانند گذشته و اما جدی تر دنبال می‌کنم. خدا خواست با دعوت و هماهنگی امید غلامزاده سرمربی ایرانی چین تایپه به این کشور آمدم و قرار است شش ماه در کنار ملی پوشان تایوانی که برای کسب سهمیه در قاره آسیا آماده می‌شوند اینجا تمرین کنم.

وی در پایان گفت: بعد از پایان حضورم در تایوان، به ایران بازمی گردم و برای بازگشت به اردوی تیم ملی و رسیدن به ترکیب ثابت تلاش خواهم کرد. مدالی را که دوست داشتم در تکواندو بگیرم را هنوز بدست نیاوردم و برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهم کرد. با آمادگی بالا می آیم تا حق خود را تکواندو بگیرم. به فکر مسابقات جهانی ۲۰۲۱ هستم و باید تورنمنت‌های مختلف بروم تا رنکینگ خود را بالا ببرم.

کد خبر 4884085

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو امید عمیدی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی فدراسیون کشتی مسعود سلطانی فر کمیته ملی المپیک فیفا کشتی آزاد چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • کسانی می خواهند گاو اردک بزاید
  • کسانی که می خواهند گاو اردک بزاید
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴