Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:32:10 GMT

دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۸۰۸

دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ"محمداسماعیل مشایخ" فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۳۴۹ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

او گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده ۲۰ تا ۳۵ سال است.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان ۳۴۹ نفر شامل سارق مظنون به سارق، قاتل، مجرمان جرائم خشن، خرده فروش مواد مخدر را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ" مشایخ" گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل بلافاصله مأموران در محل حاضر و قاتل را که فردی ۳۳ ساله و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: همچنین در اجرای این طرح ضربتی مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک باند ۵ نفره سارقان به عنف سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت معترف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در ادامه اجرای این طرح، یک باند ۵ نفره سارقان مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بودند با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی مأموران دستگیر شدند.

او با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران در ۴۸ ساعت گذشته گفت: تعداد ۲۹ نفر سارق داخل خودرو، کابل برق و مشاعات ساختمان که اکثر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون به ۳۵ فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس معترف شدند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس هرمزگان نیروی انتظامی ۴۸ ساعت گذشته طی ۴۸ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز