Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد ارتش با تاکید بر فعالیت مستمر نیروی پدافند ارتش اظهار کرد: آسمان جمهوری اسلامی ایران مستمر و ۲۴ ساعته در حال رصد و پایش است و مرزهای هوایی ما در صفحات رادار مشخص هستند. اگر هر پرنده اعم از با سرنشین و بدون سرنشین به مرزهای هوایی نزدیک شود، قبل از اینکه به مرز هوایی برسد، اخطار می‌گیرد؛ ۳ اخطار می‌گیرد و اگر رعایت نکند، قطعا با او برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد ارتش با اشاره به اخطار سامانه‌های پدافند هوایی در جنوب کشور به یک پرنده با سرنشین آمریکایی در روز اول فروردین، خاطر نشان کرد: به هر پرنده‌ای که به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود، فارغ از اینکه متعلق به کدام کشور است، اخطار می‌دهیم و بر اساس دستورالعمل‌ها با او رفتار می‌کنیم.

بامداد روز جمعه یک جنگنده F-۱۸ متعلق به ایالات متحده آمریکا در حال نزدیک شدن به مرزهای هوایی جنوب ایران بود که با رهگیری و اخطار سامانه‌های پدافند هوایی، مسیر خود را تغییر داد و از مرزهای هوایی کشور دور شد.

۲۷۲۱۵ 

کد خبر 1368107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی مرزهای هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن ریز‌پرنده‌ها توسط پدافند هوایی در اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن ریز‌پرنده‌ها توسط پدافند هوایی در اصفهان
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی
  • ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش
  • قویترین پهپاد‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۴
  • قویترین پهپادهای نظامی جهان در سال ۲۰۲۴ (+عکس)