Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:21:09 GMT

امدادرسانی به ۵۲۰ متاثر از حوادث جوی در ۱۵ استان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۳۰۲

امدادرسانی به ۵۲۰ متاثر از حوادث جوی در ۱۵ استان

مرتضی سلیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره آخرین گزارش عملیات امدادی در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت( ۱۲ ظهر امروز) گفت:١٥ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی و هرمزگان متاثر از حوادث جوی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در ۱۵ شهر و روستا و پنج محور کوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه و ۷۳ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتقال  ۱۵ نفر به مناطق امن و تلاش برای یافتن یک مفقودی در بوشهر، اظهار کرد: ۷۴ تیم عملیاتی شامل ۲۶۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه می‌کنند.
سلیمی با تاکید بر تخلیه آب از ۳۳ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۱ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب افزود: علاوه بر آن ۱۶ دستگاه چادر، ۲۱۵ تخته پتو، ۱۱۶ تخته موکت و ۱۶۷ کیلوگرم نایلون میان متاثران از حوادث جوی توزیع شده است.

وی گفت: امداد رسانی به متاثران از حوادث جوی با قوت و جدیت در ۲۱ شهر و روستا از سوی نیروهای امدادرسان هلال احمر همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بوشهر مازندران هرمزگان سیل مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بوشهر مازندران هرمزگان سیل مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بوشهر مازندران هرمزگان سیل مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات هلال احمر حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه بیان کرد: در پی اعلام مردمی مبنی بر مفقود شدن ۳ زن عشایرنشین در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد بلافاصله اولین تیم امداد و نجات در منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مفقودین در صحت و سلامت توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است، افزود: ۳ تیم امداد و نجات شامل تیم آنست و پشتیبانی نیز به منطقه مذکور اعزام شدند.

فلاح با اشاره به اینکه این ۳ نفر در عبور از مسیر رودخانه در منطقه عشایری مفقود شده‌اند، بیان کرد: تلاش‌ها برای نجات جان ۲ تن از مفقودین ادامه دارد.

وی گفت: در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری کرمان و همچنین بارندگی‌های اخیر در جنوب این استان، نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از حوادث جوی هستند.

کد خبر 845164 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم عشایر هلال احمر استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده