Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:44:48 GMT

کشف 1.2 تن مغز بادام قاچاق درآذرشهر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۵۸۹

کشف 1.2 تن مغز بادام قاچاق درآذرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر، از کشف یک تن و 200 کیلو گرم مغز بادام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

یدالله رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آذرشهر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  شهرستان آذرشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار یک تن و 200 کیلوگرم  بادام  قاچاق کشف و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذرشهر با بیان این کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را 2 میلیارد  ریال اعلام کرده‌اند،گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

رستمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق آگاهی مغز کشف آذرشهر تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی بادام پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه کامیون باری از محور سگزآباد - بوئین زهرا بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: خودرو مورد نظر پس از مدتی تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شده و در بازرسی از آن یک مخزن مخفی که به شیوه ماهرانه به منظور قاچاق سوخت تعبیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ نفر دستگیر و ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر در پوشش خانواده ۴ نفره

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر توسط یکی از افراد سابقه دار به شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم که با یک دستگاه سواری پراید به همراه همسر و ۲ فرزند خود به سمت بوئین زهرا در حال حرکت بود در ورودی شهر متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلنجین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه وانت نیسان، حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب درخت گردو که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی و منابع طبیعی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران