Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@19:24:31 GMT

تست کرونای تهیه کننده زندانی هالیوود مثبت شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۸۵۹

تست کرونای تهیه کننده زندانی هالیوود مثبت شد

«هاروی واینستین» تهیه کننده معروف آمریکایی که اخیرا به ۲۳ سال زندان محکوم شده است به ویروس کورنا مبتلا شده است.

قدس آنلاین: به گزارش اسکای نیوز، اتحادیه زندان های فدرال آمریکا اعلام کرد تست کرونای «هاروی واینستین» تهیه کننده بدنام آمریکایی کهاخیرا به جرم تجاوز جنسی به تحمل ۲۳ سال زندان محکوم شده، مثبت اعلام شده و او از زندان نیویورک به محلی قرنطینه در بوفالو منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مایکل پاورز» رئیس زندان ایالتی نیویورک اعلام کرد از روز یکشنبه در جریان تست مثبت کرونای «واینستین» قرار گرفته و تاکنون چندین نفر از پرسنل زندان نیز به قرنطینه منتقل شده اند. 

ماجرای رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین» این تهیه کننده ۶۷ ساله، اولین بار توسط هفته‌نامه نیویورکر فاش شد و موجب آغاز جنبش‌ Metoo# در هالیوود شد که هدف آن افزایش توجه به شیوع سوء‌استفاده جنسی از زنان در سینمای هالیوود است.

«واینستین» در ابتدا یکی از بنیانگذاران کمپانی «میرامکس» بود که ساخت فیلم‌های موفق و مستقلی چون «داستان عامه پسند» را در کارنامه داشت و سپس به همراه برادرش «باب» در سال ۲۰۰۵ کمپانی فیلمسازی «واینستاین» را راه‌اندازی کردند.

وی برای تهیه‌کنندگی فیلم «شکسپیر عاشق» در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب جایزه اسکار شد و همچنین برای تهیه‌کنندگی تعداد زیادی از نمایش‌ها، هفت بار برنده جایزه تونی شده است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هاروی واینستین تست کرونا تهیه کننده هالیوود تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

فرزانه کوشا   اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود cpr متاسفانه فوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...