Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@08:31:32 GMT

آغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۸۶۸

آغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

خبرگزاری آریا- رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: 14 میلیون و 600 هزار نفر در این شهر مشمول طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران در حاشیه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا کلانشهر تهران با فرمانده هان سپاه و بسیج تهران با اشاره به شکل گیری طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در تهران گفت: بدون شک گرانیگاه تحقق این طرح در استان تهران است و 14 میلیون و 600 هزار نفر در این شهر مشمول طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر زالی افزود: در مرحله نخست بیش از 10 میلیون نفر از شهروندان استان تهران در این طرح هدفگذاری شدند و انتظار می‌رود مردم بیش از گذشته فعالانه وارد عمل شوند.
وی با درخواست از همه شهروندان تهرانی تاکید کرد: مردم با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir به سوالات درج شده در آن پاسخ دهند تا مراقبان بهداشتی دریابند افراد در چه گروه پرخطری نسبت به آلودگی به ویروس کووید 19 قرار دارند.
دکتر زالی افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که اطلاعات افراد در سامانه ملی وزارت بهداشت درج می‌شود و مراقبان سلامت با رصد اطلاعات افرادی که نسبت به بیماری کرونا پرخطر هستند وضعیت آن‌ها را پیگیری و ارزیابی می‌کنند.
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا کلانشهر تهران گفت: همچنین در این طرح تعداد زیادی خطوط تلفن را در اختیار مراقبان سلامت قرار دادیم تا با شهروندان تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در مورد وضع جسمی افراد در قبال بیماری کرونا کسب کنند، بنابراین در صورت مشاهده شماره 4030 در تلفن خود حتماً به آن پاسخ دهید.
دکتر زالی بار دیگر از مردم تقاضا کرد با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات درخواست شده در طرح غربالگری شهر تهران مشارکت حداکثری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی بار دیگر با تاکید بر ماندن مردم در خانه گفت: در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار تعطیلی ادارات تا 15 فروردین شدم که امیدوارم موافقت شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح بسیج مبارزه ستاد مقابله کلانشهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته استان را فرا گرفته بود ، صبح امروز (دوشنبه) از خراسان رضوی خارج شد، اظهارکرد: با ورود این سامانه همه شهرستان های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی افزود: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش های تخفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده های روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895448

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • خراسان رضوی گرم می‌شود