Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پست‌ها با مشارکت ارتش و عوامل انتظامی در محورهای جاده شهید کلانتری از روستای آق گنبد، میاندوآب به ملکان، سلماس به تسوج و سه راهی ایواوغلی به سمت مرند جهت تشدید کنترل‌های ترددی مستقر می‌شوند.
وی از مردم و مسافران درخواست کرد جهت قطع زنجیره انتقال ویروس از هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی ۲۵ روزی که از ثبت نخستین بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی می‌گذرد، ۴۲۸ نفر در ۱۷ شهرستان این استان به این بیماری مبتلا و از این تعداد، متاسفانه ۳۱ نفر جان خود را از دست داده و ۲۱۸ نفر شامل حدود ۵۱ درصد مبتلایان ترخیص شده‌اند.
نخستین مورد ابتلا به کرونا روز هشتم اسفند امسال در آذربایجان‌غربی ثبت شد؛ برخی پیش‌بینی‌ها از تداوم چندین هفته تا چندین ماهه این بیماری خبر می‌دهد و کوتاه‌شدن این روند، به همراهی مردم از طریق خودقرنطینگی بستگی دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی تسوج سلماس میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی تسوج سلماس میاندوآب آذربایجان غربی تسوج سلماس میاندوآب آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است