Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان از تشکیل قرارگاه سلامت معنوی و روانی توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تبریک به‌مناسبت نوروز سال 99 و اعیاد ماه رجب و شعبان اظهار داشت: منطقه کاشان مدتی درگیر ویروس کرونا شده است و عوامل بهداشت و درمان به‌صورت شبانه‌روزی برای بهبود بیماران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند و بر همین اساس لازم است از مدافعان سلامت به صورت ویژه تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل بسیج و سپاه در رفع نیازهای شهروندان کاشانی افزود: دعا نقش به‌سزایی در دور شدن بلا دارد و امام کاظم(ع) در این رابطه فرموده هیچ بلائی بر بنده مومن نازل نمی‌شود مگر آن که خداوند به دل او بیندازد تا دعا کند و آن بلا به واسطه دعای مومن دور می‌شود در حالی که اگر مومن از دعا امساک کرد، آن بلا مدت‌دار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان ضمن تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در این منطقه به‌واسطه اقدامات صورت گرفته بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ابراز داشت: بر اساس تدابیر نماینده ولی‌فقیه در کاشان کمیته‌ای تشکیل و مسئولان مرتبط در این زمینه در این کمیته عضو شدند و خروجی‌های خوبی نیز داشته به نحوی که روحانیون در سایر اقشار جامعه در ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی، عابربانک‌ها و جایگاه‌های سوخت مشارکت دارند.

درخواست کادر درمانی علامه بهلول گناباد؛ در خانه بمانید تا چرخه کرونا قطع شود + فیلم300 تخت نقاهت‌گاهی در مجموعه‌های ورزشی استان البرز برای بیماران کرونایی تجهیز شدپیشنهاد دادستان ‌به ستاد استانی کرونا ایلام؛ ممانعت از ورود مسافران

وی ضمن اشاره به رعایت موازین شرعی در تغسیل، کفن و دفن اموات ناشی ویروس کرونا و یا بیماری حاد تنفسی گفت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار آمد و دو کار گروه بدین منظور ایجاد شد و نمونه‌های خروجی این کار گروه‌های شروع غربالگری و راه‌اندازی بیمارستان سیار است.

احمدی از راه‌اندازی قرارگاه سلامت معنوی و روانی خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد نشریه مجازی تلاش کردیم تا این بیماری را از بُعد معنوی مورد بررسی قرار دهیم و در این راستا با ایجاد این نشریه مجازی آیات، روایات و احادیث مرتبط جمع‌آوری و در این نشریه مورد بررسی قرار دادیم.

وی ضمن اشاره به شیوع بالای ویروس کرونا تاکید کرد: مردم اگر بخواهند به مسئولان به‌ویژه مسئولان بهداشت و درمان کمک کنند در منزل بمانند و به توصیه‌های قرارگاه مدیریت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کاشان دقت داشته باشند و مردم دارالمومنین کاشان نیز با توجه به سِبقه مذهبی خود از لحاظ شرعی و دینی نیز این مهم را جدی گرفته و رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند

بنا به این گزارش، علی فتحی آشتیانی روز سه شنبه در یک نشست خبری که در محل سازمان برگزار شد، افزود: قرار است سند سلامت روان بر اساس این دو پیش نویس و نیز اسناد بالادستی کشور تدوین نهایی شود.

وی ادامه داد: همچنین بزودی سیمای سلامت روانی جامعه نیز تدوین می شود تا خدمات متناسب با آن را به افراد جامعه ارایه کنیم.

تعرفه‌های روانشناسی جوابگوی مخارج نیست

وی در مورد تعرفه های روانشناسان گفت: تعرفه روانشناس برای کارشناسی ۳۲۱ هزار تومان و ۳۷۸ هزار تومان نیز برای دکترای روانشناسی در سالجاری برای ۴۵ دقیقه مشاوره تصویب شده و کسانی که سابقه بیش از ۱۵ ساله دارند مجازند به این تعرفه ها ۱۵ درصد اضافه کنند، ولی این ارقام جوابگو مخارج دفاتر روانشناسی نیست و باید فکری در این خصوص برای همکاران شود.

فتحی ادامه داد: تعرفه ها باید به گونه‌ای باشد که مردم هم توان پرداخت آن را داشته باشند که در اینجا گسترش صنعت بیمه اهمیت می‌یابد.

گزینش روانشناختی متقاضیان دریافت پروانه

وی در پاسخ به اینکه آیا برگزاری مصاحبه برای متقاضیان دریافت پروانه به معنی گزینش این افراد از جهات مختلف است؟ تاکید کرد: این مصاحبه تنها روانشناختی و برای ارزیابی صلاحیت روانی افراد است؛ به هر حال روانشناسان نیز عضو این جامعه هستند و مثل همه مردم در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی هستند بنابراین قرار است مصاحبه روانشناختی انجام شود، فرد را ببینیم و چند سوال کلیدی از او بپرسیم تا بتوانیم ارزیابی کلیدی و روانشناختی از فرد داشته باشیم. درواقع ما دنبال گزینش روانشناختی افراد هستیم.

فتحی اظهار داشت: در ۲۰ سال گذشته هشت هزار و ۸۵۵ پروانه روانشناسی در کشور صادر شده بود در حالی که در سال گذشته هشت هزار و ۴۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه ای پذیرفته شدند؛ ضمن آنکه مصاحبه عمومی، شخصیتی و سلامت روانی آنها در استانها برگزار می شود تا در صورت پذیرفته شدن پروانه تخصصی کسب کنند.

رییس سازمان روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: انتخابات شورای استانی سازمان روانشناسی نیز بصورت الکترونیکی بعد از ۹ سال وقفه بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و این شوراها در ۳۱ استان کشور تشکیل شدند و آغاز بکار کردند.

وی تصریح کرد: بسیاری از گرایش‌های روانشناسی و مشاوره شامل بیمه نمی‌شوند و این موضوع از چالش های مهم است، تا مردم از خدمات روانشناختی بهره مند شوند، زیرا این خدمات گران قیمت بوده و باید بیمه در این حوزه باید کمک کنند.

وی درباره صدور پروانه مراکز روانشناسی و مشاوره از درگاه ملی مجوزها گفت: روانشناسی و مشاوره از حساس ترین خدمات بوده و نباید این درگاه ۱۱ هزار و ۲۶ پروانه فعالیت را طی ۶ ماه در سال گذشته بدون هیچ گونه ارزیابی صادر می کرد.

به گفته فتحی، تیرماه امسال دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان برگزار می شود تا متقاضیان بتوانند پروانه تخصصی خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد