Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، «عبدالعزیز المریسل» خبرنگار ورزشی و منتقد رسانه‌ای شبکه «۲۴» عربستان در یک برنامه تلویزیونی در عربستان اظهاراتی را بر زبان آورد که بسیار عجیب است.

 

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا در سراسر قاره تصمیم به لغو و به تعویق انداختن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را گرفته است، این خبرنگار عربستانی اعلام کرد تیم‌های ایرانی (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو) باید از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف بدهند!

 

المریسل در برنامه تلویزیونی گفت: انتظار دارم باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خطاب به باشگاه‌های ایرانی تاکید کرد: شما به خاطر مشکلاتی که دارید قادر نخواهید بود این مسابقات را به پایان برسانید.

 

این خبرنگار و منتقد عربستانی در ادامه اظهارات عجیبش تصریح کرد: تیم‌های ایرانی حتی اگر انصراف ندهند و در لیگ قهرمانان شرکت کنند، شکست‌های سنگینی را متحمل خواهند شد!

 

المریسل همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست در تصمیمش برای از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان تجدیدنظر کند چرا که زندگی مردم و بازیکنان از همه چیز مهمتر است.

 

برنامه پربیننده تلویزیونی «الدوری مع الولید» در عربستان که معمولاً اطلاعات دقیقی از تصمیمات مدیران AFC دارد، اعلام کرده است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ به هیچ عنوان لغو نمی‌شود و این بازی‌ها در ماه آگوست (مرداد و شهریور) از سر گرفته خواهد شد.

 

بر این اساس AFC دو راه برای برگزاری مسابقات پیش رو دارد. اولین راه از سرگیری رقابت‌ها از همان هفته سوم با مکانیسم همیشگی و برگزاری بازی‌های رفت و برگشت است. سناریو دوم این است که با تعویق مسابقات، AFC مسابقات را به صورت تک بازی و در یک کشور به صورت مجتمع برگزار کند.

 

پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در دو هفته ابتدایی این مسابقات به میدان رفته‌اند.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهر خودرو سپاهان پرسپولیس استقلال خبرنگار لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد