Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسینعلی بخشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از کرونا در شهرستان درمیان، اظهار کرد: کارخانه سیمان باقران باتوجه به تعداد پرسنل زیاد و تردد زیاد کامیون‌های حمل مواد معدنی و صادرات سیمان در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

وی افزود: تعطیلی روز بازارها، اطلاع‌رسانی و تهیه و توزیع برشورهای آگاهی‌دهنده، اعلام نکات کاربردی از طریق بلندگوهای مساجد، حسینیه‌ها و ماشین‌های سیار، ضدعفونی کردن معابر و فضاهای عمومی و تعطیلی نمازهای جماعت و نماز جمعه، از دیگر اقدامات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری درمیان، خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین بخشی که در بیمارستان اسدیه برای بیماران دیالیزی پیش‌بینی شده بود، برای بستری بیماران و قرنطینه بیماران کرونایی آماده شد.

بخشی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت‌ها بر رعایت نکات بهداشتی توسط فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها و سایر صنوف، آمادگی کامل مرکز اورژانس شهرستان برای رسیدگی به وضعیت بیمارانی که با مراجعه به اورژانس علائم مشکوک دارند، از دیگر اقدامات بوده‌است.

وی از راهنمایی افرادی که به صورت تلفنی با اورژانس تماس می‌گیرند خبر داد و یادآور شد: در صورت لزوم آمبولانس با تجهیزات کامل برای اطمینان و غربالگری افراد اعرام می‌شود و همچنین یک دستگاه آمبولانس مخصوص انتقال و اعزام بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا تخصیص یافته است.

کد خبر 494913 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یادگاری گفت: توزیع داروی وارفارین در دو ماه اخیر در سه مرحلۀ قبل از اسفند، ابتدای فروردین و دو روز گذشته انجام شده و در این زمینه کمبودی در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه بیماران می‌توانند با ارائه نسخه پزشکی این دارو را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا دارو‌های شبانه روزی از این دارو اشباع شد و بعد از آن این دارو به تناوب در داروخانه‌های عادی هر منطقه توزیع شد.

معاون غذای و داروی علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مردم در تماس با شماره ۱۲۵ می‌توانند از داورخانه‌های ارائه دهنده دارو مطلع شوند افزود: تلاش شده احتیاج استان با توزیع این دارو برطرف شود و جای نگرانی برای بیماران نیست.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • (ویدیو) کارخانه‌ای که بعد از ۱۱ سال تعطیلی، احیا شد
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • فیلم| احیای کارخانه کاشی ۷ آسمان سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • فیلم/ احیای کارخانه کاشی سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد