Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۴ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گاز گرفتگی جان ۲ خواهر لنگرودی را گرفت

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: مسمومیت ناشی از استنشاق گاز دی اکسید کربن جان دو خواهر را در شهرستان لنگرود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به فوت در یک آرایشگاه زنانه در این شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ موبندان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از حضور ماموران و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، دو خواهر ۳۶ و ۲۵ ساله در یک آرایشگاه زنانه بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن حاصل از احتراق آبگرمکن گازی دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ نیکویی تصریح کرد: با دستور قضایی پیکر متوفیان برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف بیش از ۳ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل و غیر بهداشتی در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل محور مواصلاتی و اجرای طرح کنترل ورود و خروج فرآورده‌های غیر بهداشتی دام و طیور به یک دستگاه خودروی باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی فاقد مجوز حمل را کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: ارزش تخم مرغ‌های کشف شده حدود ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه محموله کشف شده به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد، گفت: در این راستا متهم ۵۰ ساله دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

او تصریح کرد: فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی با قابلیت فساد باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل شوند، در غیر این صورت جزء محموله‌های غیر مجاز محسوب خواهند شد.

کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۲ کیلو و ۴۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، افزود: خودروی پراید متهم در پره سر شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهم، دو کیلو و ۴۰ گرم تریاک و یک وافور را کشف کردند.

سرگرد وهاب زاده تصریح کرد: متهم ۴۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی فرمانده انتظامی غیر بهداشتی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟