Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 نصاب – جنسیت: آقا مشخصات: – مسلط به نصب و تحویل استاندارد انواع آسانسور هیدرولیک، گیرلس و گیربکس – منظم و حرفه ای شرایط: – استخدام یا پروژه ای 2 سرویسکار – جنسیت: آقا مشخصات: – مسلط به سرویس انواع آسانسور گیرلس گیربکس و هیدرولیک – منظم، متعهد و دقیق شرایط: – تمام وقت – امکان پیشرفت تاریخ شروع به کار 15 فروردین ماه 99 میباشد متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره درج شده ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آدرس: محدوده ارتش

 تلفن: رزومه: 09138236604

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!

تارا و شاهین در نیمه دوم ۱۴۰۲ با دو اتفاق عجیب روبرو شدند. تارا با گیربکس دستی در بازه زمانی ۱۲ بهمن تا ۳ اسفند سال گذشته با یک قیمت در دسترس متقاضیان قرار داشت. بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد در بازه زمانی یاد شده خریداران می‌توانستند تارا با گیربکس دستی را با پرداخت حدود ۷۸۵ میلیون تومان در اختیار بگیرند. این اتفاق در شرایطی برای تارا با گیربکس دستی افتاد که شاهد بودیم سایر محصولات پُرتقاضای بازار با نوسان قیمت همراه بودند.

حال سراغ شاهین می‌رویم تا ببینم برای این محصول خودروسازی سایپا چه اتفاق ویژه‌ای در نیمه دوم ۱۴۰۲ افتاد؟

بررسی قیمت شاهین نشان می‌دهد این محصول خودروسازی سایپا در بازه زمان ۲۱ دی تا ۲۸ دی پارسال قیمتش حول و حوش ۱۰ درصد رشد کرد. این اتفاقی متقاضیان شاهین را شوکه کرد. شاهین در ۲۱ دی سال گذشته با قیمت حدود ۶۰۵ میلیون تومان در بازار حضور داشت. اما طی یک هفته نزدیک به ۶۰ میلیون تومان به قیمت آن اضافه شد به گونه‌ای که خریداران در پایان هفته منتهی به ۲۸ دی ۱۴۰۲ برای در اختیار گرفتن شاهین باید نزدیک به ۶۶۵ میلیون تومان پرداخت می‌کردند.

اما به غیر از دو اتفاقی که برای تارا با گیربکس دستی و شاهین افتاد روند قیمت این دو محصول پُر تقاضای بازار نیز از رشد حکایت می‌کرد.

تارا با گیربکس دستی در بازه زمانی ۶ مهر تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ قیمتش در بازار حدود ۲۲ درصد رشد کرد. فروشندگان در پایان هفته اول مهر سال گذشته با قیمت نزدیک به ۶۵۵ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار داشت. اما این خودرو در هفته منتهی به ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ با قیمت حوالی ۸۰۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه می‌شد؛ بنابراین شاهد رشد حدود ۱۴۵ میلیون تومانی قیمت تارا با گیربکس دستی در بازه زمانی ۶ ماهه دوم ۱۴۰۲ بودیم.

بیشترین رشد قیمت تارا مربوط به بازه زمانی ۱۴ دی تا ۲۱ دی سال گذشته است. تارا در نیمه دی پارسال با قیمت حدود ۹۶۵ میلیون تومانی قابل خریداری بودند، اما قیمت این خودرو در پایان هفته سوم (۲۱ دی ۱۴۰۲) با رشد حول و حوش ۳۰ میلیون تومانی به نزدیکی‌های ۷۲۵ میلیون تومان رسید. این بیشترین رشد قیمتی است که تارا طی یک هفته در نیمه دوم سال گذشته به خود دید. رشد ۳۰ میلیون تومانی قیمت تارا با گیربکس دستی در بازه زمانی یاد شده به زبان درصد بیش از ۴ درصد رشد قیمت را نشان می‌دهد. 

حال سراغ شاهین می‌رویم. شاهین در نیمه دوم سال گذشته رشد قیمت را تجربه کرد، اما نه به میزانی که قیمت تارا رشد کرد. شاهین در ۶ مهر (هفته اول پاییز ۱۴۰۲) با قیمت حدود ۵۶۰ میلیون تومان داد و ستد شد. این خودرو در هفته پایانی اسفند با قیمت حول و حوش ۶۶۵ میلیون تومان در بازار حاضر بود؛ بنابراین شاهد رشد نزدیک به ۱۹ درصدی قیمت شاهین در بازار در نیمه دوم سال گذشته بودیم.

افت قیمت شاهین در بازه زمانی یاد شده در چند مقطع اتفاق افتاد، اما هیچگاه بیش از ۱۵ میلیون تومان قیمت شاهین کاهش نیافت.

نکته قابل توجه درباره تارا و شاهین این است که این دو خودرو با مدل‌های جدید عرضه می‌شود و دیگر خبری از تولید مدل‌های قدیمی نیست. با توجه به افزایش آپشن‌های دو محصول ایران خودرو و سایپا به دلیل افزایش استاندارد‌های خودرویی پیش بینی می‌شود قیمت دو تارا و شاهین در سال آینده با افزایش روبرو خواهد بود.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول