Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:14:07 GMT

قیمت مسکن ملی متری چند است؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۸۸۰

قیمت مسکن ملی متری چند است؟

در روز‌های اخیر یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پرند، قیمت هر متر مربع واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در این شهر را ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان اعلام کرده و گفته بود که ممکن است در بعضی واحد‌ها قیمت تا متری ۴.۵ میلیون تومان هم برسد.

در این رابطه محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به ایسنا گفت: احتمالاً منظور از رقم‌های متری ۴ میلیون تومان و بیشتر مربوط به واحدهایی​ است که به شکل مشارکتی در شهر جدید پرند اجرا می‌شود و البته تعداد آن‌ها زیاد نیست و حدود ۳۰۰۰ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل اولین واحد‌های مسکن ملی پرند در شهریور ماه

وطن خواهی درباره زمان تحویل اولین واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن ملی به پیشرفت فیزیکی مناسبی رسیده و به طور قطع تا قبل شهریور ماه سال جاری اولین واحد‌ها را در پرند به متقاضیان تحویل می‌دهیم. دومین مرحله نیز احتمالاً بهمن ماه خواهد بود و انشاالله تمام واحد‌های مسکن ملی پرند در سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم واحد‌های ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند با لحاظ قیمت زمین و محوطه سازی از متری ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان مدنظر وزارت راه و شهرسازی فراتر نرود تصریح کرد: با وجود آنکه قیمت آهن آلات و مصالح ساختمانی حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده، تمام سعی ما این است که واحد‌های پروژه اقدام ملی با همان نرخ‌های سابق که اعلام شد به دست متقاضیان برسد.

وطن خواهی گفت: حدود ۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۰ هزار واحد به صورت ثبت نامی است و مابقی به شکل قرارداد‌های مشارکتی با دستگاه‌های دولتی و یا بخش خصوصی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در مرحله اول حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در پرند ثبت نام کردند اظهار کرد: احتمالا این تعداد با ریزش مواجه می‌شود. تا پیش از شیوع ویروس کرونا مراحل تکمیل ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی و همچنین مسکن مهر انجام می‌شد که فعلاً متوقف شده، اما احتمالاً از ۱۵ فروردین به بعد مجدداً کارگزاری پرند فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی درباره تفاوت واحد‌های ثبت نامی و واحد‌های مشارکتی مسکن ملی در پرند گفت: واحد‌های مسکن ملی در هر دو بخش ثبت نامی و مشارکتی از کیفیت بالاتری نسبت به مسکن مهر برخوردار است. استاندارد‌های مقاوم سازی در هر دو پروژه یکی کیست، اما مسکن ملی از نظر نما، شکل و نصبیات، مرغوب‌تر از مسکن مهر خواهد بود.

وطن خواهی افزود: از سوی دیگر در طرح‌های مشارکتی ممکن است سازنده بخواهد واحد‌های لوکس تری بسازد که طبیعتاً قیمت آن تا متری ۴.۵ میلیون تومان هم برسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسکن ملی قیمت مسکن ملی پارسی خبر بازار مسکن طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند میلیون تومان مسکن ملی ثبت نامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم گفت : در همین خصوص ۲۰۰ هکتار از پهنه مجاور روستای طایقان جهت احداث واحد‌های ویلایی یک‌طبقه اختصاص پیدا کرده‌است.

وی گفت: ۵۵۰ هکتار نیز در پهنه مجاور شهر قنوات برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته‌است.

زنجیرانی فراهانی اضافه کرد: ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت.

وی سایت پرنیان را بزرگ‌ترین سایت از نظر تخصیص اراضی نهضت ملی مسکن استان قم نام برد و گفت: در این سایت ۲ هزار و ۴۷۶ هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی قم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات