Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار دو قصه از مجموعه «چهل قصه» خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان با بیان این خبر تاکید کرد: از روز چهارم فروردین 1399 دو قصه‌ «خروسک پریشان» -ویژه خردسالان- و با روایت‌گری سارا روستاپور (خاله سارا) مجری شناخته‌شده برنامه‌های کودک تلویزیون و «شاهزاده خوشبخت» -ویژه نوجوانان- با روایت‌گری الهام دارابی برگزیده چندین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در سایت omid.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir رونمایی و منتشر شده است.
او گفت: انتشار این قصه‌های تصویری در راستای فعالیت پیک امید کانون در فضای مجازی و ایام شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.
وی افزود: مجموعه چهل قصه منتخبی بازنویسی شده از قصه‌های کهن، افسانه‌ها و روایت‌های آشنا برای همه اعضای خانواده است که به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و از سوی هنرمندان نام‌آشنا و قصه‌گویان منتخب کانون از سراسر کشور اجرا شده است.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: «چهل قصه» مجموعه‌ای متشکل از کتاب و دی‌وی‌دی است که هم می‌تواند به عنوان یک بسته آموزش قصه‌گویی به حساب آید و هم راهی برای غنی‌سازی اوقات فراغت.
زمردیان با بیان این‌که در این مجموعه تلاش شده تا شکل متفاوتی از قصه‌گویی از نظر فضاسازی و شیوه‌های تصویرسازی استفاده شود تا امکان ارتباط بهتر مخاطبان که در چهار گروه سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند، فراهم شود، تاکید کرد: در این مجموعه که به زودی و پس از شکست کرونا رونمایی و عرضه خواهد شد چهره‌های هنری شاخص و نام‌آشنایی مانند رضا کیانیان، ثریا قاسمی، افسانه بایگان، سروش صحت، احترام برومند، اشکان خطیبی، مصطفی رحماندوست، علیرضا خمسه، اصغر همت، بهرام شاه‌محمدلو، گیتی خامنه، مجیدقناد، سروش جمشیدی، اردلان شجاع‌کاوه و سعید شیخ‌زاده در کنار قصه‌گویان توانمند کانون به اجرای قصه پرداخته‌اند.
وی ادامه داد: در شرایطی که به واسطه مبارزه با شیوع ویروس کرونا، ضرورت ماندن در خانه به منظور حفظ سلامتی، مهم‌ترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کرده تا خوراک فرهنگی مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم کند. بر این اساس، طرح امداد فرهنگی کانون که در قالب پیک امید برای روزهای بحرانی آماده شده بود، در بستر فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد و در طول یک ماه گذشته، به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده تا محصولات فرهنگی و آموزشی خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان با دعوت از مردم برای دنبال کردن آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح پیک امید مجازی کانون اکنون از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی Omid.kpf.ir و همچنین هشتگ‌های #پیک_امید، #در_دل_دارم_امید، #برای_حال_خوب و #کانون_امید در شبکه‌های اجتماعی یادآور شد که مخاطبان می‌توانند هر روز یک فیلم سینمایی بلند، تئاتر یا فیلم کوتاه از تولیدات کانون را از ساعت ٩ صبح به‌مدت ٢4 ساعت در سایت کانون تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگی کانون قصه گویی پیک امید چهل قصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود