Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین ارزاق ضروری مردم در طول ایام نوروز گفت: به غیر از روز اول عید که جمعه بود، در روزهای بعدی تعطیلات نوروزی ساعت کاری اصناف همان ساعتی است که اماکن در روزهای عادی اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: درخصوص تأمین میوه برای ایام نوروز به قدری بازار را اشباع کردیم که قیمت میوه در میادین میوه و تره بار و مغازه‌های سطح شهر از قیمت میوه تنظیم بازار هم کمتر است و این موضوع به دلیل ذخیره‌سازی است که پیش از عید انجام دادیم.

امامی امین گفت: مردم خیالشان راحت باشد که ارزاق آن‌ها در طول ایام نوروز تأمین می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898795

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت