Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@16:33:13 GMT

آغاز گردهمایی بازیکنان سپاهان در سال جدید!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۷۴۲۵

آغاز گردهمایی بازیکنان سپاهان در سال جدید!

سپاهانی ها روز آینده به باغ فردوس فراخوانده شده اند تا تست کرونا بدهند. 

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات سپاهان تا سه روز مانده به پایان سال ١٣٩٨ ادامه داشت و حالا بازیکنان و اعضای کادر فنی، تدارکات و پزشکی تیم فوتبال باشگاه از روز پنجم فروردین ماه بار دیگر یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. 


طبق برنامه قرار است روز آینده از بازیکنان تیم تست های ویژه کرونایی گرفته شود و سپس از روز ششم فروردین ماه تمرینات سپاهان از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته تمرینات این تیم به حالت فشرده دنبال نخواهد شد و آنها پس از دو سه روز بار دیگر استراحت می کنند تا با مشخص شدن شرایط از سر گیری مسابقات لیگ برتر، امیرقلعه نویی نیز برنامه جامع تر و کامل تری برای بازگشت به مسابقات به شاگردانش ارائه کند.   

 

این ها در شرایطی است که خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان و رییس فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی در آخرین مصاحبه خود گفته در صورتی که باشگاه ها تمریناتشان را آغاز کنند، به آنها اخطار داده خواهد شد و حتی احتمال جریمه نیز برای آنها وجود دارد.  

 

کادر فنی و پزشکی سپاهان اما معتقدند که ادامه تمرینات بازیکنان در اصفهان و قرنطینه کردن آنها در این شهر، روش بهتری برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

فولادمبارکه سپاهان ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا فولادمبارکه سپاهان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و ملوان به نشانی ticket.malavanfc.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و ملوان در سامانه رسمی باشگاه ملوان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و ملوان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه ملوان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی سپاهان و ملوان

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط سپاهان و ملوان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و ملوان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.malavanfc.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 746063

دیگر خبرها

  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند
  • ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)
  • یک خارجی دیگر نزدیکی در خروج باشگاه/ مورایس سپاهان را مدعی نکرد
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم