Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدجواد آذری جهرمی گفت: ویروس کرونا در حدود ۱۶۰ کشور جهان منتشر شده و در اکثر کشورها شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.

وی افزود: ما در این خصوص تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتورها از دو هفته پیش مصرف پهنای باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال ۹۲ حدود ۷۳ گیگبایت بود و ما اکنون به ۴ هزار گیگابیت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم ۲ هزار و ۶۰۰ گیگابیت بود که جهش قابل توجهی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی ادامه داد: در همین مدت ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه رسیده است. یعنی مجموعه شبکه ما ۶.۵ ترابیت در ثانیه را مدیریت می‌کند.

وی درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: در این روزها اپراتورهای تلفن همراه گسترش شبکه‌های شان را با جدیت به پیش می‌برند و ما ۵ فروردین بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان فعال می‌کنیم که تا خردادماه قابل استفاده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: برای دانشگاه‌ها هم خدمات آموزشی از راه دور را رایگان کرده ایم و ۹۰ سایت را هم که در حوزه خرید مردم فعالیت می‌کنند، با معرفی وزارت صنعت رایگان کرده ایم.

کد خبر 494926 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات كرونا در ايران اینترنت محمد جواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات كرونا در ايران اینترنت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیش‌بینی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی شامگاه چهارشنبه با اشاره به فعال‌ شدن 16 واحد مرغداری در استان لرستان، اظهار داشت: حدود 8 هزار تن گوشت مرغ از این واحدها تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود 5 هزار تن تولیدی مرغ لرستان برای مصرف لرستان و 3 هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده‌ است.

پیش‌بینی تولید 4 میلیون قطعه جوجه‌ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه تولید گوشت مرغ این استان در ابتدای سال 1402 حدود 73 هزار تن مرغ بود، یادآور شد: بنا داریم که این میزان را به 100 هزار تن افزایش دهیم.

شاهرخی با اشاره به تولید 90 هزار تن گوشت مرغ در لرستان در پایان سال 1402، بیان کرد: این مقدار را به بیش از 100 هزار تن تولید می‌رسانیم.

وی اعلام کرد: حدود 3.9میلیون قطعه جوجه‌ریزی از اول فروردین تا 29 فروردین‌ماه در لرستان انجام شده‌ است و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان این ماه به حدود 4 میلیون برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با ذکر فعال‌شدن 16 واحد مرغداری نیمه ‎‌تکمیل و نیمه‌فعال در این استان، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از افزایش بهره‌وری این واحدها به روند پایداری در تولید مرغ رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان