Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:43:08 GMT

مشمولان پزشکی و پیراپزشکی چهارشنبه اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۷۵۴۶

به گزارش مهر، سردار تقی مهری گفت: تاریخ اعزام‌ها از نوزدهم هر ماه به یکم و سوم انتقال داده شده، اما با شیوع ویروس کرونا، اقدامات دیگری صورت گرفته است.

وی افزود: فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بدون آموزش نظامی از ششم فروردین امسال به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نیروهای مسلح اعزام می‌شوند تا از ظرفیت آن‌ها در این بحران استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری اظهار کرد: مشوق‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است که مهم‌تر از همه این است که این افراد در تخصص‌های خود به کار گرفته می‌شوند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: اعزام فروردین ماه لغو شده است و افرادی که تاریخ اعزامشان رسیده، اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.

وی افزود: یکم و سوم اردیبهشت همه سربازان مشمول مورد معاینه قرار می‌گیرند و در صورت سلامت کامل، به سربازی اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، سربازان مرتب مورد معاینه قرار می‌گیرند و تجهیزات بهداشتی کامل در اختیار آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین محل اقامات و آموزش آن‌ها روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح علاوه بر انجام وظایف خود، در بحران ویروس کرونا به کمک سایر نهادها نیز رفته و بیمارستان‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سربازان باید در پادگان‌ها بمانند؛ گفت: در حال حاضر با توجه به ماه‌های اسفند و فروردین، اغلب مقرها تخلیه هستند. همچنین با شیوع ویروس کرونا، نیازمند کمک این سربازان هستیم. برای برقراری نظم و امنیت در شهرها و مرزها، نیاز به حضور این افراد هستند.

سردار مهری ادامه داد: سربازان در ضدعفونی کردن معابر و برقراری امنیت کمک می‌کنند تا این ویروس از بین برود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در نیروی انتظامی قرارگاه امام رضا (ع) به ریاست فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد شد و بیشترین تاکید سردار اشتری، تاکید بر مراقبت و بهداشت سربازان بود. حفظ سلامت سربازان، اولین وظیفه تمام فرماندهان است و مراقبت از این افراد برای همه ما حائز اهمیت است. همچنین اگر سربازی دچار بیماری شود، در بیمارستان‌های نیروهای مسلح پذیرش می‌شود.

سردار مهری درباره حقوق سربازان اظهار کرد: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق باشد که این مسئله در مجلس شورای اسلامی و دولت این مسئله در حال بررسی است و امیدواریم در سال جدید حقوق سربازان نیز محقق شود.

این مقام انتظامی درباره سوالات خانواده‌ها و مشمولان درباره سربازی گفت: افراد می‌توانند از طریق سایت سازمان یا شماره تلفن ۰۹۶۴۸۰ پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. از خانواده مشمولان و سربازان تقاضا می‌کنم اخبار جعلی را پیگیری نکنند و گول کلاهبرداران را نخورند.

وی در پایان اظهار کرد: ایثارگرترین قشر جامعه، سربازان هستند که با حقوق کم، همیشه پای کار هستند و من به آن‌ها درود می‌فرستم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اعزام می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس