Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی راد از فعالیت قرارگاه مردمی شهدای سلامت برای مقابله با ویروس کرونا در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،حجت الاسلام «عباسعلی مهدوی راد» امروز(دوشنبه 4 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه مردمی شهدای سلامت برای مقابله با کرونا در استان گلستان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان ادامه داد: خوشبختانه کار بسیار خوبی در استان گلستان انجام شده است و پیامی که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به رزمندگان و مدافعان حوزه سلامت فرمودند خستگی را از تن جهادگران عرصه سلامت بیرون کرده است.

 

وی تصریح کرد: 36 نفر از خواهران جهادی و خادمان بقاع متبرکه در استان گلستان برای شکست کرونا پای کار آمدند و روزانه 2 هزار و 500 ماسک توسط قرارگاه مردمی شهدای سلامت تولید می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی راد متذکر شد: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروز 100 هزار ماسک تولید شود، همچنین 30 هزار ماده ضدعفونی کننده دست در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان افزود: بقاع متبرکه استان گلستان با تمامی ظرفیت برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا وارد میدان شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا سوم فروردین ماه جاری 9 هزار ماسک، 7 هزار اسپری ضدعفونی کننده دست و 2 هزار ژل ضدعفونی کننده دست تولید شده است و اقلام بهداشتی تولید شده در 96 محله شهرستان گرگان توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام مهدوی راد، از مردم خواست برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منزل بمانند و گفت: در شرایط فعلی صله رحم حضوری به صلاح نیست و مردم در نوروز امسال دیدارها را از طریق تلفن و فضای مجازی انجام دهند.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: شکست کرونا حجت الاسلام مهدوی راد استان گلستان حجت الاسلام مهدوی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم

امروز در گرگان مردم پس از اقامه نماز، از مصلای وحدت تاچهارراه شهدا برای اعلام حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین علاوه بر گرگان، در دیگر شهر‌های گلستان نیز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد