Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:36:28 GMT

عضو کنست:نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۸۰۷۴

عضو کنست:نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل است

عضو عرب کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی)، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دلیل وحشت پراکنی و تحریک علیه فلسطینیان خطرناک‌ترین تروریست و ویروس برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «عایده توما سلیمان» عضو عرب حزب جبهه دموکراتیک در ائتلاف فهرست مشترک کنست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خطرناک‌ترین تروریست و ویروس توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان گفت: «خطرناک‌ترین تروریست و ویروسی که کم خطرتر از کرونا نیست شخص بنیامین نتانیاهو است که برای فلج کردن اقدامات سیاسی به شکلی دیوانه‌وار مردم را به وحشت می‌اندازد و همزمان هم دست از تحریک وحشیانه و خونبار علیه ملت عرب و همچنین فهرست مشترک برنداشته و آنها را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند».

بیشتر بخوانید:

عادی سازی روابط یک کشور عربی با تل آویو در سایه کرونا ماهیگیری نتانیاهو از آب گِل آلود کرونایی

او افزود: «ما نتانیاهو را از ۲۵ سال پیش به تحریک و کشتار می‌شناسیم. او مردم عرب در فلسطین اشغالی و ائتلاف فهرست مشترک را با منطق خود به حمایت از تروریسم متهم می‌کند و اسرائیلی‌ها را علیه ما تحریک می‌کند این در حالی است که همه مردم عربی ما با تروریسم واقعی که همان اشغالگری است مبارزه می‌کنند و با کسانی که این تروریسم را فرماندهی کرده و عمق می‌دهد .

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، عضو کنست تاکید کرد:  «وقت آن رسیده است که نتانیاهو لال شود و دست از عربده کشی سیاسی و ارعاب بردارد. او خطرناک ترین تروریست زمان ماست».

او افزود: «شرایط  فوق العاده و اضطراری که نتانیاهو و دیگران طلب می‌کنند برای مقابله با کرونا نیست برا نجات حکومت خودش است».

سلیمان تصریح کرد:«دستور العمل ما در فهرست مشترک همان دستور العمل مردم عرب برای تضمین دموکراسی و آزادی‌هاست و بر اساس این دستور العمل به مبارزه برای منافع ملتمان ادامه می‌دهیم».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بنیامین نتانیاهو فلسطینیان تروریسم کنست دموکراسی فلسطین رژیم صهیونیستی ویروس کرونا پارلمان رژیم صهیونیستی خطرناک ترین تروریست فهرست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ببینید/ تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • فیلم| تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • فیلم/ تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • ببینید | تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲ اسرائیل