Web Analytics Made Easy - Statcounter

facebook twitter flipboard mail icon اندازه متن AaAa یک متخصص بیمارهای عفونی در فرانسه بعد از چند هفته آزمایش روی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ می گوید که داروی «کلوروکین» که دهه‌هاست برای بیماران مبتلا به مالاریا تجویز می‌شود، می‌تواند به بهبود مبتلایان به کویید-۱۹ بیانجامد. یک متخصص بیمارهای عفونی در فرانسه بعد از چند هفته آزمایش روی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ می گوید که داروی «کلوروکین» که دهه‌هاست برای بیماران مبتلا به مالاریا تجویز می‌شود، می‌تواند به بهبود مبتلایان به کویید-۱۹ بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدیه رائول، مدیر انستیتوی بیماری های عفونی شهر مارسی در جنوب فرانسه مدعی است که آزمایش‌های او روی ۲۴ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ نشان می دهد که سه چهارم این بیماران پس از ۶ روز معالجه با «کلوروکین» دیگر حامل ویروس نبودند.


دیدیه رائول، مدیر انستیتوی بیمارهای عفونی مارسی می‌گوید که او استفاده از «کلوروکین» به همراه «آزیترومایسین» که آنتی‌بیوتیکی برای معالجه ذات‌الریه است را برای درمان پیشنهاد می‌کند.

با این که پیشنهادات درمانی این پرفسور عفونت شناس در شبکه های اجتماعی فرانسوی زبان توجه بسیاری را جلب کرده است، با این حال دیگر متخصصان بیماری های عفونی می گویند که در استفاده از «کلوروکین» باید احتیاط کرد.

دکتر الیز کلمانت فروتوس، در بیمارستان «پیتیه سل پتریه» پاریس می گوید که تعداد نمونه های آزمایشی دکتر رائول تعداد محدودی بوده است و مطالعه در این زمینه با تعداد بیشتری از نمونه‌ها باید ادامه یابد. او همچنین گفته است که آنها برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در شرایطی که بیمار وضعیت وخیمی داشته باشد و هیچ راه دیگری نداشته باشند از «کلوروکین» استفاده می کنند.


وی هشدار داده است که مردم از خود درمانی با استفاده از «کلوروکین» خودداری کنند چرا که دارو برای بیماران قلبی نباید استفاده شود و می تواند در ترکیب با دیگر داروها، ترکیب‌های خطرناکی ایجاد کند.

از سوی دیگر کریستین استروزی، سیاستمدار و شهرار کنونی شهر نیس فرانسه که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود در گفتگو با شبکه «ب اف ام تی وی» فرانسه گفت که از درمان دکتر رائول پیروی کرده و اکنون احساس می کند که بهبود یافته است.

دیدیه رائول در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته است که وظیفه او ارائه نتایج آزمایشگاهی است و از این به بعد بر عهده سیاستمداران است که تصمیم بگیرند و تصمیم آنها باید بر اساس داده‌های علمی و واقعی باشد.

او همچنین گفت که بسیار ضروری است که دولت اقدام به ذخیره داروی «کلوروکین» و توزیع آن در بین بیمارستان‌ها کند چرا که باید بیماران را قبل از رسیدن به وضعیت وخیم درمان کرد./یورونیوز

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مبتلا به کووید ۱۹ بیماران مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن

یک مقام ارشد دولت فرانسه به خبر جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه درباره احتمال جدایی کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و حضور در بازی‌های المپیک پاریس صحبت کرد.

کاستردا گفت: امباپه پیش از این اعتبار باورنکردنی به ما داده است، او الهام‌بخش لیگ یک فرانسه و همه ما بوده است. بدیهی است که ما همچنان ناراحت هستیم، زیرا می‌خواهیم امباپه را بیشتر در زمین کشورمان ببینیم و بازی او را بیشتر تماشا کنیم.

واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش

وزیر ورزش فرانسه فرانسه افزود: امباپه باید به ساختن حرفه خود ادامه دهد، او انتخاب خود را می‌کند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که او کاپیتان ما در تیم ملی فرانسه باقی می‌ماند و من واقعاً می‌خواهم که در بازی‌های المپیک بازی کند.

پیش از این گزارش شده بود امباپه در هفته اول فوریه 2024 با رئال مادرید قرارداد 5 ساله‌ای امضا کرده است. حضور او در بازی‌های المپیک پاریس به دلیل سیاست باشگاه مادریدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • آنتی بیوتیک ها در تسکین سرفه موثر نیستند
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس