Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌های خبرگزاری فارس از آخرین آمارهای در دسترس از ویروس کرونا در استان سمنان نشان می‌دهد جمعیت قابل‌توجهی از مردم این استان تا امروز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بررسی‌های خبرگزاری فارس از آخرین آمارهای در دسترس از ویروس کرونا در استان سمنان حاکی از ابتلای ۶۷۱ نفر تا روز چهارم فروردین‌ماه امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داده‌کاوی خبرنگاران فارس نشان می‌دهد جمعیت قابل‌توجهی از مردم این استان تا امروز به این ویروس مبتلا شده‌اند و سمنان، نخستین استان در جدول ابتلا به ویروس کرونا در کشور بر اساس رعایت اصول مقایسه‌ای و تناسب ابتلا- جمعیت است.

از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان، ۳۶۵ نفر در شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان گزارش شده است که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هستند.

همچنین ۳۰۶ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود خدمات دریافت می‌کنند.

از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان، ۵۱۱ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و این معادل، ۷۶.۱ درصد کل افرادی بوده که آزمایش آنها مثبت اعلام شده است.

بر اساس داده‌کاوی خبرنگاران فارس، از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان، ۲۸۱ نفر و در دو شهرستان شاهرود و میامی نیز ۲۳۰ نفر از بیمارستان‌ها با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

متأسفانه در استان سمنان تا امروز، ۷۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این معادل ۱۰.۵ درصد کل افرادی بوده که آزمایش آنها مثبت اعلام شده است.

تفکیک آمار قربانیان ویروس کرونا در شهرستان‌های استان سمنان نیز نشان می‌دهد که ۲۸ نفر در دو شهرستان شاهرود و میامی جان خود را از دست داده‌اند و ۴۳ نفر نیز در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان قربانی این ویروس شده‌اند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان سمنان ویروس کرونا داده کاوی ویروس کرونا در استان سمنان ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، جدیدترین گزارش‌های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور پیش از مهلت مقرر تدوین و در اختیار مسئولان و تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

این مجلد‌ها شامل «گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی»، «گزارش تحلیلی تخصیص اعتبارات مصارف عمومی دولت»، «گزارش سهام شرکت‌های دولتی به صندوق‌های بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای تکالیف قانونی» و «گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها» است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور