Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:49:31 GMT

ادامه فعالیت ادارات دولتی با یک‌سوم نیروی انسانی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۸۸۰۶

ادامه فعالیت ادارات دولتی با یک‌سوم نیروی انسانی

ایسنا/زنجان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان گفت: مقرر شد ادارات با حداقل نیروهای خود که امکان ارائه خدمات به مردم را دارند، فعالیت داشته باشند.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده عالی دولت در استان برگزار شد، مقرر شد ادارات با حداقل نیروهای خود که امکان ارائه خدمات به مردم را دارند، فعالیت داشته باشند و  مربا درخواست مرخصی کارمندان نیز در صورت نیاز نداشتن فوری به این افراد، موافقت شود و ادارات تقریبا با یک‌سوم نیروهای خود فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: در روزهای آتی ادارات و دستگاه‌های استان تعطیل نمی‌شود و ساعت کاری آن نیز کاهش نخواهد یافت و این شرایط تا ۱۵ فروردین حاکم است؛ همچنین مقرر شد که همه اصناف به استثنای صنوف تامین‌کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا پانزدهم فروردین تعطیل باشد.

وی افزود: مقرر شده داروخانه‌هایی که فعالیت شبانه‌روزی نداشتند نیز با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی فعالیت شبانه‌روزی داشته باشند.

مظفری با بیان اینکه کنترل مبادی ورودی شهرها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود و همه این تدابیر تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان با اشاره به فعالیت پویش‌های مردمی در مبادی ورودی شهرها، خاطرنشان کرد: اینکه پویش‌های مردمی به تنهایی جلوی خودروها را بگیرند، درست نیست و این فعالیت باید با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان ادارات مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **