Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:44:51 GMT

کشف ۱۰۰ کیلو مواد افیونی از خودرو سمند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۸۹۲۳

کشف ۱۰۰ کیلو مواد افیونی از خودرو سمند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر،  در عملیاتی هماهنگ با فرماندهی انتظامی  بردسکن، پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، خودرو سواری مذکور را در مبدا ورودی  کاشمر توقیف و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: ماموران این فرماندهی در بازرسی دقیق از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی  کاشمر گفت: دو نفر متهم در این زمینه دستگیر و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق مواد مخدر بازرسی مقام قضایی جاسازی در خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر در کرمان

علیرضا سوری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی راین در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مبنی بر ورود یک دستگاه تریلر حامل مواد افیونی به حوزه استان کرمان، تریلر‌های عبوری از این ایستگاه را با دقتی دوچندان تحت بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بدین منظور تریلر مورد نظر پس از چندین ساعت پایش دقیق خودرو‌های عبوری توقیف و در بازرسی از چند گالن جاساز شده در آن، ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات به کمک سگ‌های موادیاب از یک دستگاه اتوبوس عبوری نیز که از زاهدان عازم کرمان بود، ۶۸ کیلو تریاک کشف و راننده آن را به همراه ۲ متهم عملیات اول به مراجع قضائی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر