Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در قالب طرح اشتغال‌زایی بنگاه‌محور و با هدف محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار از طریق مشارکت با واحد‌های صنعتی و تولیدی، ۲۲۹هزار فرصت شغلی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ایجاد کرده است.   این تعداد اشتغال شامل ۳۸ هزار و ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و ۱۹۰ هزار و ۷۵۰ شغل غیرمستقیم می‌شود و با حجم سرمایه‌گذاری ۵۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بنیاد برکت در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر پرهیز از تصدی‌گری، پس از به ثبات رسیدن و سوددهی بنگاه‌های اقتصادی مشارکتی، از آن‌ها خارج شده و سهام خود را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

بر این اساس، بنیاد برکت تا به امروز از مجموع ۳۵۰ شرکتی که با آن‌ها مشارکت داشته، از ۲۵۰ شرکت خارج شده و سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۱۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر خبر داد.

 سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه اشتغالزایی از اهداف اصلی دولت است و تمرکز ویژه‌ای بر ابعاد مختلف آن است، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید امروز یک نهاد فعال و توانمند در حوزه اشتغالزایی است که ضمن ایفای مأموریت‌های تسهیلاتی و پولی، ابزار و بازوی حاکمیت برای تحقق کارآفرینی اجتماعی هم هست.

وی اضافه کرد: صندوق به نسبت سهم و گردش مالی و اقتصادی، نقش فراتر و موثرتری در تحقق اهداف دولت در حوزه اشتغال‌زایی ایفا کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • خصوصی‌ها در تور خصولتی‌ها
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند