Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن انصاریفرد که بعد از جنجال‌های مدیریتی خود و چالش هایی که برای این باشگاه شکل داد، از مدیرعاملی این تیم استعفا داد، اکنون با اتهام عجیبی از سوی یکی از مدیران تیم مواجه شده است.

 

مهرداد هاشمی، عضو هیات مدیره باشگاه مدعی است که انصاریفرد بعد از دریافت دو ماه از حقوق خود با عنوان مساعده، باشگاه را ترک کرده است!

هاشمی در اینباره می‌گوید: آقای انصاریفرد برای چه می‌گوید پولی در باشگاه نبوده است؟ اگر پولی نبود که او بتواند پول و حقوق هفت ماه مدیر روابط عمومی و مشاور اعظم خود را پرداخت کند، چطور توانسته دو ماه زودتر حقوق خود را بعنوان مساعده دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 30 میلیون به عنوان مساعده دریافت کرد اما نتوانست حقوق مشاور اعظم خود را بپردازد؟

این در حالیست که باشگاه به تازگی موفق شده است برای سال جدید مبلغ 3 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که این درصد برای خیلی از بازیکنان این تیم به عدد کمتر از 3 میلیون رسیده است و با این حال مدیرعامل سابق توانسته با دریافت حقوق 15 میلیونی و 30 میلیون به عنوان مساعده، باشگاه را ترک کند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد مهرداد هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد

مدارک مالی باشگاه های پرسپولیس در خصوص تسویه با طلبکاران داخلی و خارجی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول