Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: هدف ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا، شکل‌گیری بسیج عمومی برای هدایت کمک های مردم به سمت بخش سلامت استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا باید از ظرفیت رسانه ملی و استانی و دیگر رسانه‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم، خاطرنشان کرد: باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تلاش کنیم تا از طریق بتوان حداکثر خدمات را به بیماران حاد بستری شده در بیمارستان‌ها ارائه داد.
رزم‌حسینی با بیان اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش اجتماعات در حد امکان است، تصریح کرد: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا می‌تواند در زمینه پیشگیری از شکل گیری اجتماعات نقش آفرینی و کمک کند.

وی از قشرهای مختلف مردم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، قدردانی کرد و گفت: براساس آمارها، در ایام نوروز امسال پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ۹۲ درصد بخش مسافری و ۹۰ درصد تعداد پرواز کاهش داشته است.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن آثار سوء ویروس کرونا در بخش اقتصادی تاکید کرد و افزود: باید کمک کنیم تا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا پایداری داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.

رزم‌حسینی تاکید کرد: توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام / 70059

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت خراسان رضوی شهید کمک های مردمی ستاد پشتیبانی مردمی مقابله خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی

رئیس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدسعید ولی‌زاده درجمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید های نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط 10 بازرس انجام شده است.

رئیس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایت‌های دریافتی عنوان کرد: از تعداد 37 شکایت دریافتی از سامانه رسیدگی به شکایت‌های ستاد مرکزی خدمات سفر کشور (09629) تعداد 15 شکایت پیگیری و رسیدگی شده و 22 شکایت نیز در حال بررسی است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در این بازده زمانی شکایت‌های دریافتی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان 21 مورد بوده که بیشتر آن در زمینه رزرواسیون و پرواز بوده و به همه این شکایت‌ها در محل ستاد رسیدگی و حل و فصل شده است.

 جواد میبدی‌‌نیک، مسئول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی نیز گفت: در حال حاضر 519 شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان داریم که از این تعداد 453 مورد در مشهد و 66 مورد در دیگر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تشدید بازدیدهای گروهی با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی اظهار کرد: از دفاتر غیر مجاز بدون پروانه در اطراف حرم مطهر رضوی روزانه بازدید می شود و مراحل برخورد با این واحدهای متخلف در حال طی شدن است.

میبدی‌نیک تصریح کرد: اسامی تمامی دفاتر معتبر و دارای پروانه فعالیت در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به آدرس www.razavichto.ir قرار دارد که زائران و مسافران محترم حریم ملک پاسبان رضوی می‌توانند برای اطمینان از دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی به این آدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام282/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • افزایش ۲ برابری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی