Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:35:17 GMT

توزیع غذای سفیران حاج قاسم در شب بارانی کرمان + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۴۴۳

توزیع غذای سفیران حاج قاسم در شب بارانی کرمان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سفیران سلامت حاج قاسم در شب بارانی ۶۰۰ بسته غذایی را در بین مردم مناطق محروم حاشیه شهر کرمان توزیع کردند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، این روزها نه تنها شهر و استان ما که جای‌جای کشورمان تداعی‌گر صحنه‌های دوباره جهاد است، جهادی با رنگ و بویی دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال و هوا همان حال و هوای دوران دفاع مقدس است و جوان‌ها نیز همان جوان‌های زمان جنگ هستند ولی جبهه و خاکریز این بار تغییر کرده و  به میان کوچه پس کوچه‌های شهر منتقل شده است.

شاید این روزها به ظاهر تجمعات و هیئت‌های مذهبی تعطیل شده باشند ولی کار، منش و تفکر هیئتی و جهادگرانه تمامی و تعطیلی ندارد.

گزارش ویدئویی تسنیم| فعالیت نیروهای جهادی قرارگاه شهید ادیبی کرمان در خط مقدم مقابله با کرونا+ فیلمنماینده ولی فقیه در استان کرمان: رعایت توصیه‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات راه عبور از بحران کرونا است+ فیلمگزارش تسنیم از حاشیه شهر کرمان؛ مردمی که آب سالم برای خوردن ندارند چگونه به فکر شستن دست‌ها باشند؟ + فیلم

12 شب است که بچه هیئتی‌های کرمان از بیت‌الزهرای حاج قاسم به مقابله با کرونا می‌روند؛ از مداح گرفته تا سخنران از سینه‌زن تا بسیجی از بزرگ تا کوچک از خرد تا کلان همه در این شب‌ها پای کار هستند برای مبارزه با مهمان ناخوانده این روزها بیماری کرونا و برای ضدعفونی کردن و گندزدایی از معابر و اماکن عمومی شهر تا اینکه بارش باران عملیات گندزایی را مختل کرد و آنها به این بهانه شام شب‌شان را بسته‌بندی کردند و برای مردم محروم به حاشیه شهر بردند.   

این روزهای شهرمان حال و هوای سال‌های جنگ است سرباز همان سرباز است و فرمانده هم همان حاج‌قاسم است اما این بار از آسمان نظاره‌گر سربازانش است.

تنها محل خاکریزها تغییر کرده است.

فیلم و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان