Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@02:06:33 GMT

تمدید تعطیلی مترو و اتوبوسرانی مشهد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۴۶۳

تمدید تعطیلی مترو و اتوبوسرانی مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری و قطارشهری این شهر تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش ایرنا؛ خلیل الله کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات دهی قطار شهری و اتوبوسرانی شهرداری مشهد با مصوبه شورای شهر از ٢٦ اسفند ۱۳۹۸ تا پنجم فروردین ۱۳۹۹ به حالت تعطیل درآمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز با توجه به تغییر نکردن شرایط و در راستای حفظ سلامت مردم با ماندن آنها در خانه و جلوگیری از تسهیل تردد درشهر با تصمیم شهردار و شورای شهر تعطیلی سرویس دهی قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

او در خصوص اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منزل نیز گفت: زیرساخت های اجرا شدن طرح زوج و فرد خودروها از دربمنازل از سوی سازمان ترافیک شهرداری مشهد و پلیس راهور آماده شده و در انتظار دستور استاندار خراسان رضوی برای اجرایی شدن آن هستیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0031LP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم بدرقه این کاروان خودرویی ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.   مهدی یعقوبی افزود: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای، در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای کمک‌رسانی به کنارک در این استان اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی و بدون چشم داشت فعالیت می‌کرد   تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی و لودر، به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی