Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان اهر با بیان اینکه این شهرستان جزو ۶ شهرستان با آمار بالای ابتلا به کرونا است افزود: برخی شهرستان‌های استان به دلیل واقع شدن در مسیر تردد، در معرض خطر ابتلای بیشتر قرار دارند از این رو، تردد‌ها باید کنترل و محدود شود در غیر این صورت احتمال افزایش افراد مبتلا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از پیش بینی برای دایر کردن پنج هزار تخت در سالن‌ها و مکان‌های عمومی استان خبرداد و گفت: در صورت شیوع این ویروس، امکانات، پرسنل و کادر درمانی پاسخگوی مراجعه کنندگان و بیماران نخواهد بود.

صومی افزود: سیستم بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در مقابله با ویروس کرونا کار خود را به درستی انجام می‌دهد و تلاش آن‌ها در این زمینه ستودنی است.

فرماندار اهر نیز از افزایش کنترل محور اهر مشکین شهر خبر داد.

زاهد محمودی گفت: با هماهنگی و توافقات انجام شده بین دو فرمانداری اهر و مشگین شهر، از فردا صبح محور اهر - مشگین شهر محدودیت‌هایی شدیدی اعمال می‌شود و کامیون‌ها و خودرو‌های عمومی از این امر مستثنی هستند.

او یادآور شد: این محدودیت با همکاری بسیج، پلیس، هلال احمر و حمل و نقل جاده‌ای اعمال می‌شود و عبور و مرور در این محور ممنوع است.

این مقام مسوول از مردم خواست تا به توصیه‌ها و آموزش‌های بهداشت و درمان شهرستان توجه و عمل کرده و از مراجعه بی مورد به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری کنند.

تا پایان روز سوم فروردین ماه، ۸۶۷ نفر در آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۸۲ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی گفت: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته که اجرای طرح نوروزی که آغاز شده با اجرای تعداد ۱۱۳طرح پاکسازی، تاکنون تعداد ۵۰۰ نفرمعتادمتجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده است.

سرهنگ اکبر جعفری با اعلام این خبر افزود: تعداد ۷۰ نفر از این افراد از خرده‌فروشان و تعداد ۳نفر قاچاقچی موادمخدر بودند که توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی افزود: از این افراد تعداد۱۴دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش در شهر که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدراستان قرار دهند.

واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه

 فرمانده انتظامی شهرستان میانه از واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حسن رفیعی و گفت: در اثر این حادثه متاسفانه یک نفر در دم فوت و یک نفر از سرنشین آن مجروح شد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در بخش کندوان به سمت شهرستان کوثر، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، خودرو مذکور که پدر و پسر بوده واژگون، که متأسفانه در اثر این حادثه پدر خانواده فوت و فرزند وی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس شهرستان در دست بررسی است، از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین تجاوز به چپ خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

کشف بیش از ۵کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳ نفر سوداگر مرگ در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳نفرسوداگر مرگ و کشف ۵کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر شیشه توسط ماموران کلانتری های ۲۲ تبریز در دو عملیات پیچیده پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یداله جها آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران سخت کوش کلانتری ۲۲ تبریز پس ار تحقیقات فنی و پلیسی افرادیکه در زمینه تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدردرتبریز فعالیت می‌کردند، مطلع و موضوع را در دستور کار قراردادند. 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی در دو عملیات پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته ۳ نفر متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت می‌دهند.

وی افزود: در بازجوئی از محل اختفائ متهمان مقدار ۵کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر شیشه و تعدادی سلاح سرد و سایر آلات‌ و ادوات مصرف و مقداری پول تقد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان ضمن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و ۳ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ گردید، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمام دستاورد‌های کشور با محوریت مردم بوده است
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی