Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آن جایی که ویروس کرونا در سرتاسر جهان در حال گسترش است، این احتمال وجود دارد که مسابقات المپیک نیز به تعویق بیفتد.

طرفداری- با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان احتمال دارد المپیک 2020 توکیو به تعویق بیفتد و کمیته بین المللی المپیک نظران ورزشکاران مطرح را در این زمینه جویا می شود.

به گزارش فارس، بر همین اساس احسان حدادی که یکی از ورزشکاران مطرح دوومیدانی آسیا و حتی جهان است در پاسخ به پرسش تعویق المپیک گفته است:

اگر المپیک یک سال به تعویق بیفتد شاهد رقابت‌های جذاب تری خواهیم بود، چون برگزاری این مسابقات در پاییز باعث افت شدید رکوردهای ورزشکاران خواهد شد و دیگر جذابیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال مقابل بایرن شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و به همین دلیل تیم سالزبورگ اتریش موفق شد در جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کند.

تیم‌های پورتو و بنفیکای پرتغال نیز از ۱۲ تیم اروپایی هستند که در جام باشگاه‌های جهان که سال آینده در آمریکا برگزار می‌شود حضورر خواهند داشت.

پیش از این آرسنال تنها نامزد حضور در این رقابت‌ها برای سهمیه آخر بود، اما باید در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی می‌رسید و با شکست مقابل بایرن جای خود را به تیم سالزبورگ اتریش داد.

­چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن، دورتموند، پی اس جی، اینتر، یوونتوس هم در این بازی‌ها حضور خواهند داشت و بارسلونا غایب بزرگ این جام خواهد بود.

مسئولان فیفا در نظر دارند هر ۴ سال یکبار این رقابت‌ها را برگزار کنند و شکل آن شباهت زیادی به جام جهانی فوتبال دارد و تیم‌ها در ۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت خواهند کرد و از سوی دیگر آزمونی برای آمریکا به جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک