Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:29:05 GMT

پس از غلبه بر کرونا میزبان گردشگران هستیم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۶۷۳

پس از غلبه بر کرونا میزبان گردشگران هستیم

حسین کلانتری عصر دوشنبه در بازدید از ایسنتگاه های غربالگری در مبادی ورودی مرکز استان اظهار داشت: کنترل ورودی های استان از منظرهای گوناگون حائز اهمیت است و علاوه بر تامین سلامت هم استانی ها و شهروندان کهگیلویه وبویراحمدی، سلامت گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این استان را کرده اند را تضمین و موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ورود و خروج خودروها در مبادی ورودی همچنان باید با قوت وجدیت انجام شود و حتی گذشت از یک مورد مشکوک و یا ابتلا به این ویروس می تواند خسارات سنگینی را در زمینه گسترش و انتقال این ویروس برای استا بهمراه داشته باشد.

کلانتری یادآور شد: با تصمیم ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در کهگیلویه وبویراحمد و در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری ورود خودروهای با پلاک های غیربومی به شهرهای مختلف استان از هه مسیرها ممنوع اعلام شد و این دستور ابلاغی و لازم الاجرا به تمامی فرمانداران هشت گانه استان نیز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم همه مبادی ورودی استان به صورت ۲۴ ساعته با حساسیت و نظارت شدید کنترل و غربالگری می شوند و در صورت مشاهده هر خودروی با پلاک غیر بومی بازگشت داده می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در صورت مشکوک بودن هر مسافری به ویروس کرونا ۱۴ روز در مکانهای از پیش تعیین  شده نگهداری می شوند.

وی تصریح کرد: چنانچه طبق بررسی ها، معلوم شود که افراد در ورودی های استان مسافر هستند و یا اینکه بومی استان نمی باشند و پلاک خودروی آنها نیز غیربومی است به طور حتم از تردد آنان در استان جلوگیری می شود.

کلانتری تاکید کرد: همانگونه که بارها از طریق رسانه ملی و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل ها، رستوران ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه ها و پارک ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند، عنوان کرد: اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان اولویت نخست متولیان امر است، و پس از شکست کرونا و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.

کلانتری تاکید کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.

وی از استقرار تیم های پایش سلامت و ایستگاه های غربالگری در همه محورهای ورودی استان خبر داد و گفت: تیم های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه‌ محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می شود.

شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد هم اینک ۸۶ مورد است و تعداد فوتی های ناشی از این ویروس در این استان نیز به پنج مورد رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد قرنطینه حسین کلانتری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد قرنطینه حسین کلانتری بهداشت و سلامت حسین کلانتری ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد قرنطینه حسین کلانتری بهداشت و سلامت کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • این نشانه های بدنی می گوید سلامت تان به خطر افتاده است
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد