Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۵ میلیارد تومان در این استان و نیز دستگیری ۴۸۶ قاچاقچی طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار کیومرث عزیزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به شعار نوروزی پلیس «سلامت خانواده، امنیت جامعه» در سال جهش تولید گفت: در سال ۹۸ پلیس گام‌های موثری در جهت ارتقاء احساس امنیت روانی و اجتماعی در جامعه برداشت که همه آنها با مشارکت حداکثری مردم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس در برخورد با موارد سلب آسایش و آرامش عمومی حساسیت زیادی دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان و نا امنی را به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت نمی دهد و برخورد پلیس، با هنجارشکنان، برخوردی مقتدرانه و قانونمند است و از مردم عزیز نیز انتظار می رود پلیس را در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح های انتظامی در سال جدید نیز یاری کنند.

سردار عزیزی در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاری مردم شریف و حمایت آنها از پلیس خذمتگزار و اصحاب رسانه در همراهی پلیس طی یک سال گذشته خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های اثرگذار در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های آن، آگاه سازی و اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت های اصحاب رسانه، جراید محلی و خبرگزاری ها است که این ابزارها به نوبه خود سطح آگاهی شهروندان را افزایش و زمینه های وقوع جرم را کاهش می دهند.

عالی ترین مقام انتظامی شرق استان تهران در بخش دیگر با اشاره به دستاوردهای پلیس در یک سال گذشته بیان داشت: با اجرای طرح های عملیاتی توفیقات بسیار خوبی در کاهش جرایم داشتیم.

فرمانده ویژه انتظامی استان ادامه داد: در حوزه مواد مخدر با کشف بیش از ۹ هزار و ۱۸۳ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۸۷۸ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افیونی و ۱۲۹ قاچاقچی حرفه ای با افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر روبه رو هستیم.

سردار عزیزی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق افزود: یکی از اولویت های ما برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برخورد با قاچاق کالا و باندهای سازمان یافته بود که با افزایش ۱۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان و دستگیری ۴۸۶ قاچاقچی ،جدیت پلیس در حوزه امنیت اقتصادی را بیشتر نمایان می کند.

وی با اشاره به مصالحه ۸۶ درصدی پرونده های قضائی و کاهش بار قضائی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی استان ادامه داد: در حوزه مشاوره اجتماعی، بیش از ۷۲۰۹ نفر از هموطنان عزیزمان مشاوره رایگان دریافت و ۲۱۶ جلسه در قالب طرح مشاوره فعال در مساجد ، مدارس، بسیج و اصناف برای ۱۸۷۱ نفر از شهروندان از دیگر خدمات این مرکز است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۸۲ درصدی مشارکت شهروندان با بیش از ۹۷۱ هزار تماس و مراجعه به مراکز انتظامی از طریق تلفن ۱۱۰ و یا حضوری خاطر نشان کرد: بیش از ۴۱۳ هزار تماس تلفنی مردم با پلیس عملیاتی شده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در بحث کنترل فضای مجازی دغدغه مندی دارد اذعان داشت: در حوزه جرایم سایبری با تشکیل ۲۳۶۸ پرونده قضائی و دستگیری ۱۲۲ متهم و افزایش ۷۴ درصدی کشفیات ، بیانگر حضور موثر پلیس در مقابله با هنجار شکنی های فضای مجازی است.

سردار عزیزی افزود: در حوزه سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی توفیق داشتیم در ۳۵ جلسه با مردم عزیز ملاقات به مشکلات بیش از ۶۹۰ نفر از همشهریان عزیز رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد : پلیس در بحث صیانت و معیشت کارکنان انتظامی استان در سال گذشته اقدامات گسترده و مستمری انجام داده و با برگزاری ۳۳ جلسه ارتباط مستقیم با کارکنان انتظامی در سامانه" ۱۴۷ " اعم از کادر و وظیفه به مشکلات و درخواست های ۷۸۰ تن از همکاران عزیز نیز رسیدگی شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه با توجه به شرایط موجود کشور در پی شیوع ویروس منحوس کرونا ضمن اینکه برای حفظ سلامت خود و دیگران تا حد امکان در خانه های خود بمانند خاطر نشان کرد: مردم عزیز برای پیشگیری از سرقت و تامین امنیت مطلوب در سطح استان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای قاچاق شرق استان تهران سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار