Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی از اعضای این شورا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدمحمدرضا موالی زاده آمده است:

انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت حجه الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان که به نمایندگی از سوی آن نهاد محترم فعالانه در جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور شرکت می کردند شخصیتی وارسته و اخلاق مدار و چهره ای موثر وکارآمد در عرصه فرهنگ بودند. همچنانکه درمسئولیت های مختلفی که در برهه های مختلف برعهده داشته اند منشاء آثار پرخیر و برکت بسیاری شده اند.

اینجانب این ضایعه را به بازماندگان محترم ایشان، حوزه های مقدس علمیه و جامعه علمی کشور و نیز برادرعزیزمان حجه الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رییس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و همکاران ودوستداران آن فقید سعید و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی کشور تسلیت عرض نموده ازدرگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر مسالت می نمایم.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیر شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه ۲۸ اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رونمایی از گزارش مصرف فرهنگی خانوار درسال ۱۴۰۱، ابعاد برنامه هفتم توسعه، عفاف و حجاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و الزامات فرهنگی تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین برنامه‌های نمایشگاه کتاب در دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

دیگر خبرها

  • از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد