Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:15:24 GMT

کاهش 73 درصدی کشته‌شدگان سوانح رانندگی در مرکزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۳۳۳

کاهش 73 درصدی کشته‌شدگان سوانح رانندگی در مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از 28 اسفند تا امروز سه نفر در سوانح رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد کاهش داشته است.

بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در قرارگاه نوروزی و پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت تولید و بازتولید نظم اجتماعی در پرتو آموزش و شناخت حقوق شهروندی اسلامی توسط کارکنان پلیس را مورد تبیین قرار داد و بیان کرد: همپایی و دستیابی به دستاوردهای نوین در عرصه ماموریت های پلیس یک ضرورت انکارناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمل و کنش موفقیت آمیز در اقدامات اجتماعی را بدون داشتن آگاهی و اشرافیت نسبت به مسائل روز و تحولات انجام شده در عرصه اجتماعی را غیرممکن دانست و اضافه کرد: اهتمام به کرامت انسانی و جلب رضایت عمومی از سیره بزرگان دین و از ملزومات پلیس مکتبی و یک خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی است که بایستی در الگوی رفتاری کارکنان ناجا به خوبی نهادینه و برجسته باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارائه خدمت به شهروندان در تمامی ایام سال را از افتخارات نمادین ناجا عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به چالش های ایجاد شده با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، پلیس استان با توجه به نوع ماموریت ها ضمن فعال سازی قرارگاه پدافند زیستی در مقابله با این بیماری و همکاری با حافظان سلامت، در طرح ریزی های ماموریتی، قرارگاه نوروزی را نیز به منظور توسعه خدمات کیفی در دیگر بخش های ماموریتی فعال کرد.

این مقام ارشد انتظامی به برخی از اقدامات و دستاوردهای ماموریتی پلیس استان از آغاز تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در ارتقاء امنیت ترافیکی که به عنوان یکی از مهم ترین ماموریت ها در این ایام دنبال می شود، از 28 اسفند تا امروز سه نفر در سوانح رانندگی در سطح استان جان خود را از دست داده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به برخی از سیاست ها در فرایند پویایی و توانمندی سازمانی در سطح پلیس استان اشاره داشت و  گفت: در بهسازی عملکرد پلیس استان از روزهای نخستین سال جاری با احصاء نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته و با تدوین و اجرای بسترهای لازم، نیازسنجی های آموزشی احصاء و در برنامه های آموزشی سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.

سردار مفخمی شهرستانی بر ارزیابی، متناسب سازی با موقعیت سازمانی و بروزرسانی دانش در تحقق هوشمندسازی پلیس استان با توجه به سیاست های ابلاغی و پیشگیرانه ناجا تاکید کرد و افزود:  هدف پلیس از کاربست فرایندهای مدیریت دانش؛ ارتقاء سطح دانش، مهارت، تخصص و تجارب کارکنان و در نهایت بالنده سازی منابع انسانی و سازمانی در افزایش رضایت مندی عمومی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف پلیس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد