Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:11:19 GMT

درخواست ادامه تعطیلی ادارات تهران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۴۸۲

درخواست ادامه تعطیلی ادارات تهران

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در مورد موج بازگشت مسافران نوروزی به شهر تهران، گفت: هنگامی که این افراد قصد خروج از شهر را داشتند به وسیله تب‌سنج مورد بررسی قرار گرفتند، اما برخی افراد که بدون علامت هستند یا در دوره نهفتگی بیماری قرار دارند طبعا در این روش به درستی شناسایی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ممکن است فردی که در دوره نهفتگی قرار دارد پس از رسیدن به شهر مقصد علائمش آشکار شود، ادامه داد: به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم عزیزان ما در هلال احمر و وزارت بهداشت، پروتکل جامع‌تر و سخت‌تری را برای غربالگری مسافران هنگام بازگشت به شهر‌ها انجام دهند که بخش زیادی تحت پوشش قرار گیرند.

زالی افزود: پیشنهاد مشخص ما این است که در ورودی شهر‌ها محلی مشخص شود و مسافران پس از هدایت به آنجا توسط پزشک مورد معاینه قرارگیرند و تنها به تب‌سنج اکتفا نشود؛ چراکه برخی افراد با مصرف تب‌بر علائمشان کاهش می‌یابد. کسانی که بدون توجه به هشدار‌ها به سفر رفته‌اند و بار زحمتی به دوش کادر درمانی گذاشته‌اند باید این میزان معطلی برای انجام چنین کاری را بپذیرند.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در شهر تهران با تاکید بر اینکه تب‌سنجی روشی قطعی برای شناسایی بیماران نیست، تصریح کرد: تب‌سنجی زمانی ارزشمند است که افراد را مورد معاینه بالینی قرار دهیم و طی پرسش‌ها و مشاهدات سایر علائمشان را نیز بررسی کنیم.

وی درباره موارد مطرح شده در جلسه امروز ستاد مدیریت کرونا در شهر تهران، گفت: طی نامه‌ای از وزیر بهداشت در خواست‌هایی داشته‌ایم. مواردی مانند تمامی پیشنهادات برای ایجاد جریمه و طراحی مکانیسم‌هایی برای عدم خروج افراد از استان تهران از جمله موارد قید شده است. نکته مهم این است که اگر بخواهیم مردم در منزل بمانند مهم‌ترین نکتۀ آن، استمرار تعطیلی مراکز اداری که این موضوع قرار است بررسی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی ادارات تهران مبارزه با کرونا ادارات تهران ویروس کرونا در ایران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند