Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان معتقد است؛ تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصمیمی منطقی و درست بوده است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل بیماری شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: اکنون سلامت مردم، بازیکنان و کادر فنی باید در اولویت باشگاه‌های ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و اگر خدایی نکرده این ویروس به خاطر برگزاری مسابقات به یکی از بازیکنان یا خانواده‌های آنها منتقل می‌شد، کسی از ارکان فوتبال خود را می‌بخشید؟ تعطیلی مسابقات نگاهی منطقی و جهانی است که تمام لیگ های معتبر دنیا هم تابع آن هستند.

 وی افزود: ما هم از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر ناراحتیم. گل‌گهر در شرایط خوب و رو به رشدی قرار داشت اما متاسفانه این شرایطی است که پیش آمده و ما هم از آن ناراحتیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه به نظرش در صورت تعطیلی کامل مسابقات لیگ برتر چه تصمیمی باید برای سرنوشت فصل جاری گرفته شود گفت: به هر حال به دلیل حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، باید برای لیگ تصمیم‌گیری شود. به نظرم ما هم می‌توانیم از لیگ‌های معتبر دنیا الگوبرداری کنیم یا حتی خود فیفا هم می‌تواند راهکاری برای سرنوشت لیگ‌های داخلی ارائه دهد. در هر صورت ما خواستار این هستیم که لیگ‌برتر برگزار شود، چون در نیم فصل دوم هزینه زیادی انجام دادیم و تیم خوبی هم داریم.

جواهری در پایان یادآور شد: ما از تعطیلی مسابقات لیگ برتر استفاده کرده‌ایم و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های باشگاه هستیم. ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر راهم آماده کرده‌ایم و اکنون به همراه استادیوم امام علی (ع) دو ورزشگاه استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر داریم. ظرفیت ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر را از 3 هزار نفر به 6 هزار نفر افزایش دادیم و بهترین چمن طبیعی را هم کشت کرده‌ایم تا برای فصل آینده آماده شود.

تعطیلی تمرینات گل‌گهر تا اطلاع ثانوی/ شاگردان جلالی تست کرونا دادند

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان مسابقات لیگ برتر تعطیلی مسابقات گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در حالى كه تيم ملى كشتى آزاد ايران در سه وزن ٥٧، ٧٤ و ٩٧ موفق به كسب سهميه المپيک از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نشده بود، امروز‌ سه آزادکار ایرانی برای به دست آوردن این سهمیه ها در قرقیزستان و در چارچوب مسابقات گزینشی قاره آسیا روی تشک رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

ویدئو: 330386

این ملی پوش سبک وزن کشتی آزاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

این اتفاق کشتی آزاد ایران را با یک شوک صبحگاهی مواجه کرد و حالا فقط برای کسب سهمیه در این وزن یک رقابت سخت تر و گزینشی المپیک جهانی در ترکیه باقی مانده است.

یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو هم امروز برای صعود به فینال و کسب سهمیه تلاش می کنند.

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!