Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «پارسینه»، در پی تشییع پیکر سردار شهید حسین اسدالهی فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و برخی انتقادات و گلایه ها در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع با توجه به  شرایط کنونی و تصمیمات اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از تجمعات، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکذیب هرگونه برنامه ریزی سازمانی برای این اتفاق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را ملزم به رعایت تمهیدات و تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در خصوص پرهیز از تجمعات می‌داند و هیچگونه برنامه ای برای تشییع عمومی پیکر سردار اسداللهی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شریف تاکید کرد: حضور اندک برخی از شهروندان، همرزمان و علاقمندان به آن سردار عالیقدر برای تشییع و تدفین وی به صورت خود جوش صورت پذیرفته است.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، از جمله کسانی بود که با انتشار تصاویری از این مراسم، نسبت به برگزاری آن در شرایط فعلی انتقاد کرده و نوشته بود «فقط باید گریست.»

پیش از این کوروش فتاحی، رییس روابط عمومی سپاه محمدرسول‌الله، در واکنش به انتقادها به ایرنا گفته بود: با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از مقابل مسجد جامع امام حسین(ع) وردآورد برگزار و پیکر مطهر وی در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد گفت: هیچ برنامه از پیش اعلام شده ای برای مراسم تشییع و حتی شب وداع با این شهید وجود نداشت و کسانی که در این مراسم حضور داشتند و تعداد زیادی نیز نبودند از دوستان، همرزمان و همکاران وی بودند که بر اساس میل شخصی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: این شهید که بر اثر جراحت های مختلف ناشی از دوران دفاع مقدس به لقاالله پیوست شخصیت محبوبی داشته و با توجه به فعالیت های گسترده در دوران دفاع مقدس و پس از آن در ادوار مختلف از جمله معاونت بازرسی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به عنوان آخرین مسئولیت ایشان، بسیاری از افراد از شهادت ایشان اندوهگین شده و در مراسم تشییع حضور یافتند.

فتاحی گفت: به رغم وجود نداشتن هیچ برنامه سازمان یافته ای برای تشییع پیکر این شهید سعید ستاد بحران و سازمان بهداشت سپاه در محل تشییع حضور یافت و ضمن ضدعفونی کردن فضا و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی تلاش کرد تا حضور خودجوش امت حزب الله به بهترین شکل نظم یافته و تشییع و تدفین ایشان به پایان برسد.

وی گفت: بخاطر شرایط بهداشتی خاص کشور ناشی از کرونا برنامه بزرگداشت این شهید به صورت حضوری برگزار نشده و در صورت برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان به صورت مجازی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

سردار شهید حاج حسین اسداللهی از یادگاران دفاع مقدس دوم فروردین سالجاری بر اثر عارضه شیمیایی در دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار اسداللهی کرونا تشییع پیکر برای تشییع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد

با حضور پرشور آحاد مردم و مقامات سیاسی و نظامی ، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ مرزبانی ، محمدمهدی نجاتی‌نیا در زادگاهش روستای النگ شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز پنجشنبه و با حضو جمع کثیری از آحاد مردم گلستان به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همراهی مقامات نظامی و انتظامی پیکر شهید نجاتی‌نیا تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.
علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و جمعی از مسوولان ارشد استان گلستان در این مراسم حضور داشتند.
گفتنی است، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه هفته جاری در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.


در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرز‌های مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع