Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@11:20:38 GMT

20 روز حبس برای نقض مقررات منع آمد و شد در عربستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۸۹۶

20 روز حبس برای نقض مقررات منع آمد و شد در عربستان

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، یک مقام مسئول در وزارت کشور عربستان از شهروندان و اتباع خارجی مقیم این کشور خواست توصیه های مربوط به مقابله با کرونا را مراعات کنند.

وی همچنین به مردم توصیه کرد که برای پرهیز از به خطر انداختن خود و دیگران، در خانه های شان باقی بمانند.

«ملک سلمان» پادشاه سعودی بامداد دوشنبه دستور برقراری منع آمد و شد در عربستان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، پادشاه عربستان دستور داد به منظور مقابله با کرونا از ساعت هفت عصر تا ۶ صبح به مدت ۲۱ روز مقررات منع آمد و شد در این کشور اجرا شود.

ملک سلمان همچنین از مردم عربستان خواست تا در خانه بمانند و تنها در موارد ضروری از خانه خارج شوند.

ویروس کرونا برای اولین بار ۱۲ دسامبر (آذر - دی ماه) گذشته در چین و در شهر «ووهان» شیوع پیدا کرد، اما پکن به طور رسمی در اواسط ژانویه (دی- بهمن) آن را اعلام کرد.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت و اکثر کشورها را درگیر کرده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود بهمنی، رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با اشاره به مهمترین دستاوردهای این مؤسسه در سال گذشته، گفت: رویکرد تولید و انتقال دانش و یا ترویج یافته‌های علمی، ایجاد تشکل‌های تصمیم ساز در حوزه تحقیقات شیلات با دعوت از نخبگان و صاحب نظران، ایجاد زمینه ارتباطات بین‌المللی به منظور تقویت همکاری‌های مشترک، حمایت از پروژه‌های مشترک با مؤسسات تحقیقاتی، آموزشی، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی از جمله برنامه‌های این مؤسسه بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته از محصول پروبیوتیک بومی که با تلاش محققان مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور محقق شده بود رونمایی شد.

بهمنی تجربه موفق تولید محصول و تعاملات با شرکت دانش بنیان را به عنوان بخشی از سیاست‌های کارآمد توسعه پایدار صنعت پرورش آبزیان در کشور دانست و افزود: دستیابی به دانش فنی تولید انبوه پروبیوتیک باسیلوس والیسمورتیس آی اس ۰۳ ( Bacillus vallismortis IS۰۳) گامی مهم در جهت بهبود کیفیت آب مزارع پرورش میگو و مؤثر در عملکرد و راندمان اقتصادی تولید میگوی سفید غربی است.

به گفته رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، این محصول دارای سازگاری کامل با شرایط اکولوژیک بوده و برای بهبود کیفیت آب مزارع پرورش و به ویژه مراکز تکثیر میگو در شمال و جنوب کشور قابل استفاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از محصول پروبیوتیک بومی در دهه مبارک فجر سال گذشته، افزود: محصول پروبیوتیک بومی برای نخستین بار با نام تک سل پلاس در صنعت پرورش میگو با تلاش محققان ایستگاه تحقیقاتی تولید میگوی عاری از بیماری خلیج فارس تولید شد.

وی همچنین از دستیابی به دانش فنی تولید نشا ماکروجلبک‌های ulva fasciata و ulva rigida خبر داد و گفت: پروژه دستیابی به دانش فنی تولید نشا ماکروجلبک‌های ulva fasciata و ulva rigida به منظور ایجاد نرسری انجام شده است.

وی با اشاره به وجود ۳۰۹ گونه ماکروجلبک در سواحل خلیج فارس و دریای عمان، گفت: جلبک سبز اولوا در تمام طول سال در شرایط آزمایشگاهی قابل بهره برداری بوده و می‌توان نشا سالم را از این گونه تولید کرد؛ در مرحله بعدی تجاری سازی و ترویج این یافته است که می‌توانیم به انتقال دانش فنی و ترویج در فاز نیمه صنعتی و صنعتی نائل شویم.

بهمنی با اشاره به برنامه‌های پیش رو مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در سال ۱۴۰۳، یادآور شد: همکاری با سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی کشور برای انجام پروژه‌های مشترک ملی، انجام برنامه عملیاتی ۴ ساله مؤسسه، همکاری در تدوین سند توسعه دریا محور، توسعه زیر بخش شیلات، ارزیابی و ارزشیابی دقیق واحدهای پژوهشی بر اساس برنامه عملیاتی در حال برنامه‌ریزی است.

کد خبر 6063611

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید